Feliway - virker det ? {{forumTopicSubject}}
Eftersom vi har fået en lille ny killing da jeg var i stor sorg da min han kat døde fordi han var min lille putterøv, så har vores hun kat hvæset meget af den lille ny, men hun gør ham tilgengæld ikke noget, men hvis han kommer for tæt på kan hun finde på at stikke af og hvæse sammentidig med hun løber. det er lidt komisk så længe hun ikke angriber ham, selvom det er lidt synd da han jo bare gerne vil lege - Men min mor og jeg har så for lidt tid siden hos dyrhandleren købt noget der hedder Feliway, der burde "sprøjte" sådan noget lugt ud til katte så de kommer mere i harmoni, fordi vi håbet på det ville virke lidt på hun katten. Jeg kan ikke mærke den store forskel, men min mor er lidt i tvivl.. så ville lige høre om nogen af jer andre har prøvet det samme / noget lignende og om i synes det virket hos jer?.
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 97
jun 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 3
Jeg har prøvet feliway, både spray og den til stikkontakten. Synes ikke det har virket hos mig. Min hunkat hvæste og knurrede lige meget af min hankat, før feliway som under feliway forsøget.
Jeg synes det er spild af tid og penge at købe feliway.
Du kan evt. prøve felifriend. mine katte blev rolige efter jeg havde smurt det i deres pels
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
- Det var da 'rart' at der er nogen der mener det samme som mig, for synes alligevel det er mange penge at betale for det hvis det ikke virker. Har heldigvis haft held med temparement på mine han katte, så det kun damen der hvæser, men det ligner på hende som om det bare er en vane når han er tæt på hende og stirre på hende nu, han ignore det bare og løber efter hende også stikker hun af - så håbet ved feliway var nok lidt at hun slappet lidt mere af (han har været her i 2 uger) og begyndte og lege med ham - for kan se hun har lyst, men hun er en tøsetøs
Feliway - virker det ?