{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er 4 for meget eller?
  • #1   11. jul 2010 Umiddelbart synes jeg ikke at det er 'mange' katte, men afhænger jo også af hvor meget plads man har.. og hvor meget tid man har til dem smiley

• #2   11. jul 2010 har en lejlighed på 100m2 og jeg har rimlig meget tid til dem den jeg kun læser 17 timer om ugen .

• #3   11. jul 2010 Hvis det er indekatte skal du nok være forberedt på at skifte kattebakke i bund hver dag! Og mad til fire voksne misser er heller ikke helt billigt..

• #4   11. jul 2010 Du kan også nemt risikere at ingen af kattene vil dele bakke, så du skal have 4 stk, det tager altså en del plads ..

• #5   11. jul 2010 alt efter kattenes temperament kan du sagtens have 4 katte. Du skal mindst have 2 store bakker og bruge noget godt grus. Lad være med at bruge det billige foder, da min erfarring, ud over nærringsværdi, er at afføring og urin lugter stærkere og der er meget mere af det første.
    Du skriver du læser, men det siger ikke så meget om økonomi, jeg tænker på dyrlægeregning osv.
    Jeg ville nok nøjes med de 2 første og så se hvordan det hele kommer til at hænge sammen.

• #6   11. jul 2010 Det er svært at vide, da vi ikke ved hvordan du bor, og hvordan dit overskud er i hverdagen smiley

• #7   11. jul 2010 jeg bruger alt min tid når børne sover på kattene så de mangler ikke noget . hehe og det med penge er ikk noget problem da min mand arbejder. men mange tak for alle de gode indlæg . ( altan er indrettet kun til kattene så de har deres ejet sted og sol sig )

Kommentér på:
er 4 for meget eller?

Annonce