{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synes det er svært
  • #1   6. jul 2010 Jeg fodre selv med RC Sterilised , og er meget glad for mærket smiley Har før prøvet at skifte til Hills , men min mis blir helt dvask og træt-agtig af den foder .

• #2   6. jul 2010 RC perser foder, mine katte trives best på det og elsker det.

• #3   6. jul 2010 mine får arion killinge foder, hele banden, de kan simpelthen ikke tåle andet :-s
    mine katte har utrolig smuk pels og er ikke for tykke eller tynde..

• #4   6. jul 2010 Nu har jeg selv maine coon katte

• #5   6. jul 2010 Jeg har fodret med Sanabelle, IAMS og RC.
    Først fik de RC, så faldt jeg Sanabelle der skulle være godt foder til lidt billiger penge (forskelligt hvad katte trives på) så det skulle prøves, deres lort stank af H-til! og min hunkat gik og pruttede hele tiden smiley
    Så jeg skiftede tilbage til RC igen, og kan nu næsten ikke lugte når de har været på toilet smiley IAMS har jeg heller ikke noget dårligt at sige om, mine er bare ikke så vilde med det som RC.
    Ved siden af deres tørfoder får de så råt kød.

• #6   6. jul 2010 Så kan du få RC main coon, det får mine. smiley
    Deres pels er fin, deres lort stinker ikke i hele huset og de trives rigtig godt på det.
    Plus det er godt til deres tænder da bidderne er større end normalt.

• #7   6. jul 2010 Jeg bruger osse forskelligt. Royal Canin, Olivers, Applaws og Sanabel. Flere at mine trives ikke på IAMS, de kaster op.
    Det vigtigste er at fodret indeholde den næring og vitaminer/mineraler osv, som katten har brug for. Ellers skal du bare gå ud fra hvad katten kan lide. Jeg giver osse råt kød ind imellem

• #8   6. jul 2010 Ja der er mange foder mærker at vælge imellem og vi har alle hver vores farvorit.

Jeg kan starte med at sige at fordi mine MCO katte trives godt på et mærke er det ikke sikker dine trives på dette mærke, for kattene er forskellig.

Så jeg vil anbefale dig først og fremmest at tage en vurdering på, hvor mange penge du vil bruge til foder og så prøve de mærker der er i den pågældnede prisklasse.
    For at vurdere om kattene trives skal du prøve det i nogle måneder og da der hos næsten alle foderforetiniger gives smagsgaranti, kan du lige så godt købe en 10kg sæk med det samme.

Jeg selv har prøvet flere forskellige mærker. Jeg har i mange år brugt RC Maine coon, men syntes mine katte begyndte at se trælse ud i pelsen samtidig med at de begyndte at kaste meget op, så derfor har jeg prøvet flere mærker af i løbet af de sidste par år.
    Olivers var de ikke så vilde med og de blev heller ikke pænere i pensen.
    Nutra nugget kunne de godt lide, men bakkerne stank af råden kød.
    kromix var de vilde med, men sikke en filtret pels de fik og de ville ikke rigtig tage på af det.
    Arion kitten har været ok.

Jeg er endt op med at bruge, Sanabelle kitten og Feline Finest Sensible, kattene er vilde med det og de har tage på og ser rigtig godt ud i pelsen.

• #9   6. jul 2010 Jeg har lige som Betina i mange år fodret med Arion kitten til både killinger og kastrater. Kattene stor-trives med det og har fin hud og flotte pelse. Det er min erfaring, at mange mærker tørfoder indeholder for lidt fedt, og det giver ofte skællet hud og tør, mat pels.

Jeg har prøvet RC-produkter, men det er min erfaring, at kattene kaster op af det - mere end det er normalt.

De får dog også mange forskellige former for vådmad, både på dåse, og hvad jeg ellers selv spiser.
    Daggamle kyllinger er et hit, og det er også godt for deres tænder.

Jeg har både MCO og huskatte.

• #10   7. jul 2010 Vi bruger Olivers og er super tilfredse. Kattene er super flotte i pelsen og de stortrives smiley

• #11   7. jul 2010 Du bliver nød til at prøve dig frem og se hvad der er godt for dine katte. RC fungere ikke for mine, de får dårlig mave. IAMS er et hit herhjemme - til alle tre:)

• #12   7. jul 2010 Nu bliver jeg sikkert slagtet af alle de korrekte holdninger herinde, men min ½MCO får det billigste. Han har det godt, kaster aldrig op, har en fin pels, og den ville få klumper uanset hvad jeg gav ham, for hos sin gamle ejer fik han noget af det åh-så-dyre og han havde flere klumper af det.
    Hans energi niveau er stadig normalt.

• #13   7. jul 2010 Jeg har DOG tænkt mig at gå et par kroner op og købe noget mad med flere farver og sådan, simåelthen fordi ejg syntes det ser Så kedligt ud det brune noget jeg har

• #14   7. jul 2010 Joan, det er yderst begrænset, hvad katte kan se af farver, og så er der vel heller ikke grund til at belaste hans organer med farvestoffer.

• #15   7. jul 2010 farvet mad hmmm. Tja gad vide om det er kattens eller ejers behov ???

Det kunne være jeg skulle finde noget foder der matcher mine gardiner tsk tsk

• #16   7. jul 2010 Hehe det er da bare for at tiltrække menneskers opmærksomhed:)

• #17   7. jul 2010 Mine katte får Hills og det har jeg altid været tilfreds med.

• #18   8. jul 2010 Tusind tak for jeres svar, jeg fodrer i øjeblikket med RC men læste et sted at der ikke er nok taurin og carnitin i foderet og disse stoffer er livsvigtige for katten, derfor har jeg nu bestilt noget porta 21

Kommentér på:
Synes det er svært

Annonce