Synes det er mærkeligt (Taber alle udfordringer) {{forumTopicSubject}}
Sidder altså lidt og undrer mig lige nu..
Oliver har indtil videre haft 9 udfordringer kørende med andre, og har 3 igang nu..
Han har tabt hver eneste, og lige nu kan jeg se de sidste tre også fører stort.
Nu skal det ikke lyde som om jeg sidder og siger; Æv min kat taber altid, så stem nu på ham (o: - tværtimod.. tager ikke udfordringerne som andet end leg.
Men det kan nu godt alligevel undre mig.. Jeg er sjældent på kattegalleri og har ikke rigtig nogen 'kontakter' herinde som andre måske har..
Eller ville det hjælpe at være med i stemmerunder eller hvad det er... Som jeg heller ikke deltager i normalt? :o)
Andre der har haft samme tanke som mig?
Så grim synes jeg da nu heller ikke Oliver er :o)
Tværtimod
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Hvad dyster han imod? En langhåret har tendens til at vinde over en korthåret f.eks? dunno why, nok noget at gøre med folk preferencer..
jun 2006
Altså at han ikke er så nem at se.. Det afhænger for mig tit ikke at hvor godt katten ser ud, ser de ca lige godt ud, så er det den med bedst og flest billeder samt mest tekst der får stemmen :o)
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 73 Svar: 1.376
Få et billede på, hvor han står knivskarp og du skal se det vil vende.
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Det selvfølgelig rigtig, det har jeg aldrig tænkt på..
Jo han har da dystet med mange persere og andre rene racer og sådan... Det er jo ikke sikkert sådan en lille en som ham, kan hamle op med voksne katte :o)
Plejer bare at acceptere udfordringerne, og dét er dét..
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
jun 2006
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 131 Svar: 1.287
Så lige dit billede nr. 1 af Oliver, altså det folk først ser når der skal stemme, og efter min mening tager alle effekterne fokus fra katten. Forstår du mig?
Det er en super lækker kat, så hvis du får taget nogle rigtig gode billeder af ham (uden en masse stjerner, tekst mm.) så er jeg sikker på at han nok skal vinde mange af sine udfordringer
Held og lykke med dine udfordringer!
Knus fra Sabrina
sep 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 2
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Men kan nu alligevel godt forstå at folk stemmer efter kvaliteten af billederne...
Men vil dog sige at det er en dejlig sød missekat du har - dejlige farver
Knus Sanne
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 6 Svar: 82
Synes det er mærkeligt (Taber alle udfordringer)