{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Synes det er mærkeligt (Taber alle udfordringer) {{forumTopicSubject}}

Sidder altså lidt og undrer mig lige nu..
Oliver har indtil videre haft 9 udfordringer kørende med andre, og har 3 igang nu..
Han har tabt hver eneste, og lige nu kan jeg se de sidste tre også fører stort.
Nu skal det ikke lyde som om jeg sidder og siger; Æv min kat taber altid, så stem nu på ham (o: - tværtimod.. tager ikke udfordringerne som andet end leg.
Men det kan nu godt alligevel undre mig.. Jeg er sjældent på kattegalleri og har ikke rigtig nogen 'kontakter' herinde som andre måske har..
Eller ville det hjælpe at være med i stemmerunder eller hvad det er... Som jeg heller ikke deltager i normalt? :o)
Andre der har haft samme tanke som mig?

Så grim synes jeg da nu heller ikke Oliver er :o)
Tværtimod

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synes det er mærkeligt (Taber alle udfordringer)
  • #1   11. sep 2007 lykke - Ingen ide, har aldrig stemt i stemmerunder, eller bedt folk om at stemme i udfordringer.. Og mine har da vundet flere end de har tabt.
    Hvad dyster han imod? En langhåret har tendens til at vinde over en korthåret f.eks? dunno why, nok noget at gøre med folk preferencer..

• #2   11. sep 2007 Hmm.. Har liget kigget på hans profil.. Måske fordi hans billeder er ret mørke, han selv er en mørk kat.. Og han ikke har ret mange billeder? :o)
    Altså at han ikke er så nem at se.. Det afhænger for mig tit ikke at hvor godt katten ser ud, ser de ca lige godt ud, så er det den med bedst og flest billeder samt mest tekst der får stemmen :o)

• #3   11. sep 2007 Jeg tror godt jeg ved grunden. Dine billeder er ikke særlig tydelige, og det første billede er desuden meget mørkt.
    Få et billede på, hvor han står knivskarp og du skal se det vil vende.

• #4   11. sep 2007 Eva K
    Det selvfølgelig rigtig, det har jeg aldrig tænkt på..
    Jo han har da dystet med mange persere og andre rene racer og sådan... Det er jo ikke sikkert sådan en lille en som ham, kan hamle op med voksne katte :o)
    Plejer bare at acceptere udfordringerne, og dét er dét..

• #5   11. sep 2007 Eva og Anne - tak for tippet, det med billederne :o) det vil jeg da prøve.. og se om han ikke kunne snige sig til at vinde en udfordring eller to engang imellem :o)

• #6   11. sep 2007 Lykke - samme her.. Man må jo tage hvad der kommer.. Og tror måske nu jeg har set det at det du allermest trænger til er nye og lyse billeder af ham :o)

• #7   11. sep 2007 Hej Lykke.

Så lige dit billede nr. 1 af Oliver, altså det folk først ser når der skal stemme, og efter min mening tager alle effekterne fokus fra katten. Forstår du mig?
    Det er en super lækker kat, så hvis du får taget nogle rigtig gode billeder af ham (uden en masse stjerner, tekst mm.) så er jeg sikker på at han nok skal vinde mange af sine udfordringer smiley

Held og lykke med dine udfordringer!

Knus fra Sabrina

• #8   11. sep 2007 VIl også sige at dine billeder måske kunne være bedre smiley Men har lige givet dig en stemme i alle dine udfordringer smiley

• #9   11. sep 2007 Det er netop det der er så svært når man er i udfordringer.. Det er ikke alle der har et kamera der tager perfekte billeder smiley

Men kan nu alligevel godt forstå at folk stemmer efter kvaliteten af billederne...

Men vil dog sige at det er en dejlig sød missekat du har - dejlige farver smiley

Knus Sanne

• #10   11. sep 2007 Det er helt klart på grund af billederne. Det jeg kan se viser i hvertfald en rigtig flot kat.

• #11   11. sep 2007 Som de andre siger...det er pga. dine billeder:)

Kommentér på:
Synes det er mærkeligt (Taber alle udfordringer)

Annonce