{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Lidt galde {{forumTopicSubject}}

Hej KG..

Ja jeg har været lidt i dårligt humør har i weekenden, var til dyræge med min hankat i fredags, da han er begyndte og klø sig så meget a han fik skaldede petter uden hår på smiley

Vi kom til dyrægen fredag, og var derinde i ca 3 kvarter, hvor hun lavede en masse prøver på ham osv... Så begyndte vi a snakke foder, og jeg sagde jeg havde skiftet foder på mine katte fra sidate gang jeg var derinde ( han skulle re vacc og hun skulle have sin årlige vacc), og dengang blev jeg enige med dyrlægen om jeg skule skifte foder, da min hunkat havde noget med sine tænder/gummer, som kunnes "redes" ved a skifte foder... Så det gør jeg jo self smiley
Jeg har ellers fodret med det samme foder i over ½ år, og det har begge mine katte kunne tåe, og min hunkat har faktisk også taget godt på af det, og min hankat har hodt vægt efter sin kas...

Nå men hun spørger ind til dette foder, som jeg jo har fået anvist af hende, og jeg siger ja han er begyndt og klø efter jeg er startet på dette foder, så nu mener hun at han har allergi overfor dette foder, og jeg ska købe noget allergi foder til 320 kr for 3 kg, pus det andet foder som jeg ikke har brugt op endnu som jeg købte derinde sidst gav jeg lige omkring 200 for 2 kg, dvs jeg ska give 520 kr for foder i den her månede, og det er jo slet ikke nok, for når han har spist den pose ska jeg have andet foder ti ham, plus jeg udover fodret brugt 5400 kr på dyrlæge ( kas, vacc + re vacc, sundhedstjek, og og sidste gang med allergi)
Jeg solgt min hest for en månedes tid siden, da jeg ska til og læse, og ikke synes jeg havde råd til hende, men ska da love for, hvis det her forsætter, har jeg ikke råd til a have kat smiley og ja ved godt det er dyrt, og self ska de have den peje en kat ska have osv, men synes 5400 er mange penge på lige omkring 1½ månede smiley

Undskyd det blev så langt, men havde brug for a komme a med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt galde
Kommentér på:
Lidt galde

Annonce