{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

nogen der savner sin kat?? {{forumTopicSubject}}

der skulle vel ikke være en ejer som savner sin kat i kjellerup/thorning omegnet??? og det er en han, og han vil ikke forlade os, tror han er i løbe tid og han har nok været væk et par dage vil jeg tro han ser lidt mager ud. Har taget ham ind fordi han kommer op at slås med de andre katte udenfor og han sidder ude foran vores terrassedød har han gjord hele dagen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der savner sin kat??
  • #1   15. jun 2010 En hankat kan ikke være i løbetid smiley

• #2   15. jun 2010 lise - nogle kalder det hankattens løbetid når han er væk i nogle dage på dame jagt .. mon ikk det er det der menes ??

• #3   15. jun 2010 Hvad farve er han?

• #4   15. jun 2010 jamen jeg har selv en hun kat her og han rander efter hende men har ikke prøvet på at hoppe på hende for det vil hun heller ikke have hehe.
    troede hankatte var i løbetid hehe men hva ved jeg hehe der er bare mange hankatter ude i min have fordi de ved jeg har min Mille.

Han er grå og sort aftegninger. Han virker lidt sky men også meget afslappet og ligger og sover nu på mit gulv. men har også lukket ham ud nogle gange og så han væk 5 min og så kommer han igen af sig selv eller fordi der andre katte efter ham. Tror ikke han er helt så gammel igen måske et lille år vil jeg tro.

• #5   15. jun 2010 Kan du ligge et billede ind?

Da min mors hankat har været væk i 2 - 3 døgn nu, hun bor i Kjellerup.

• #6   15. jun 2010 okay vil lige spørge først hva for en kat det er i mangler for ellers kan alle komme og sige det måske er deres kat og den er ikke øremærket eller noget. Men skal nok lige se om jeg kan tage nogle billeder af den smiley

• #7   15. jun 2010 Tjekker lige om jeg har et billede af ham på min computer smiley

• #8   15. jun 2010 Min mors kat, den stribede huskat:

(link fjernet) 21:24:17

(link fjernet) 21:24:17

Kunne det være ham?

• #9   15. jun 2010 nej det her er mere sort vil sige flrer sorte tykke striber. vil lige prøve at tage nogle billeder hvis den vil stå stille til det. Men tror ikke det sådan en alm. huskat Men der kommer mange hankatte her ude så hvis jeg ser sådan en der ligner den skal jeg nok skrive til dig smiley har også set en rød hankat her ude som er her meget og en anden grå stribet og hvid. så hvis der nogen der mangler en hankat har jeg en del i baghaven haha smiley

• #10   15. jun 2010 Øv, min mor ville ellers have været lad for at få sin kat igen. smiley Men vi må håbe han dukker op når han er færdig med at være på damejagt. smiley

• #11   15. jun 2010 ja han er nok på damejagt hehe men skal nok kontakte dig straks hvis han er bland de herre i min have.

Men laver en løbeseld og kommer i butikkerne her omkring, så håber der er en ejer et sted som savner den, og den er ikke øremærket eller kastereret. Men har give ham mad og han spiste som om han ikke har fået mad i flere dage stakkels dreng.

• #12   15. jun 2010 Det lyder super smiley

• #14   19. jun 2010 okay men min hunmis er ikke i løbetid endnu smiley hun er ikke så gammel heller ikke

Han er ikke kastereret eller mærket.

• #15   19. jun 2010 Jeg har også kigget inde på dyrernes beskyttelse og lavet en efterlysning eller fremlysning på ham smiley

Kommentér på:
nogen der savner sin kat??

Annonce