Flåter {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Min ene kat, har været lidt sløj her igår og idag, blev dog utrolig for ham idag, da jeg os synes han virkede meget varm, og min kat er normalt en der fare rundt fuld af energi, men nu lå han bare og sov.
Nu har jeg været ude for noget ligne engang, hvor det var en flåt der var skyld i det hele, og tjekkede ham igenne idag, og ganske rigtig der sad en flåt igen.
Jeg har nu flejrnet den, tror så desværre ik jeg fik hovedet ud, den var ik særlig stor, men sad enormt godt fast. Evt nogle råd til hvordan man kan få hovedet ud?
Nå men jeg ville så høre, er det normalt at en kat bliver helt udmattet og trætte, når de har flåter. ?
Aldrig oplevet det med andre dyr. men loke her bliver virkelig træt når de sidder der, 2 dages sløjhed, og 5 min efter jeg har fjernet den, render han rundt som han normalt altid gør.
og nødagtig samme forrige gang han havde en.
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 263
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Pøj pøj med ham
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men man skal altid reagere på at en kat ændre adfærd, blivre sløv osv. Osse selv om det er en indekat.
nov 2008
men synes os det er lidt "sjovt" at de to gange han virkelig har været sløg, har der siddet en flåt, også snart jeg fjerner en, går der max 5 min også lever han helt op.
Fjernet den igår aftens, og jo frisk er han nu, han har da vist lige samlet en ufattelig meget energi de dage der, for han har da faret rundt hele natten, ik meget søvn jeg fik...hehe... men jo rart at se han er frisk igen.
men da være jeg ku prøve at ringe og høre dyrlægen, om den lidt mystiske adfær de flåter åbenbart giver ham. kan selvf os bare være tilfældigt... men stadig 2 gange ud af de 2 gange han har været sløg.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2008
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
nov 2008
Flåter