{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.207 visninger | Oprettet:

FLÅTER!! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver sindsyg!! Hver eneste dag finder jeg op mod 10 flåter på hver af mine to katte! Og ikke kun på kattene, også alle de steder hvor de opholder sig! Igår var dråben for min kæreste; om morgenen fandt jeg 4 flåter på dynen, og igår aftes var der en der kravlede på min kærestes INDERLÅR da vi var gået i seng, plus vi fandt 5 mere i sengen! Jeg har sågar oplevet at de har bidt sig fast i sofaen!! ARGH!!! Det skal lige siges, at kattene får Frontline ComboVet, så flåterne bider sig ikke fast på dem....og heller ikke på os -indtil videre!!! Så nu må mine elskede guldklumper ikke sove sammen med os mere....Og det kan de slet ikke finde ud af! De mjaver og mjaver uden for døren....det er så synd! Nogle gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FLÅTER!!
  • #1   25. apr 2009 Ja det er synd ,men ikke nogen gode råd andet end hvidløg har jeg hørt ,men har ikke erfaring med det ,så ved ikke om det hjælper smiley men vi håber du får løst det Irriterende problem smiley

• #2   25. apr 2009 hold da op det var godt nok vildt
    vi havde engang en kat der altid slæbte flåter hjem
    vi vaskede hele huset ned med sulfo et godt lag selv møblerne
    og så brugte vi tea tre oil body shampoo
    vi vaskede katten i tea tre oil balsam og vupti de var væk
    for de gik ikk på katten mere

håber det oz virker for jer for det er da ulideligt med flåter
    mange knuus

og du ka købe det i matas det er godt både mod lus lopper og flåter
    de ka ganske enkelt ikk li lugten og holder sig væk

• #3   25. apr 2009 jeg har købt nogle tyske loppe halsbånd til mine katte og de holder flåderne væk også de sidder ikke på dem så ser stort set aldrig en flåd og jeg har 4 katte og bor ikke langt fra skov og vandløb...
    halbåndet koster 25kr og holder op til 5mdr...

• #4   25. apr 2009 Tusind tak for svarene smiley Dejligt!
    Jeg har prøvet loppehalsbånd af flere slags
    -de virkede ikke... Men det der Tea tree oil vil jeg da prøve! Jeg tænker lige umiddelbart, kan det måske skade PH-værdi osv. i underpelsen og huden? Og kan kattene holde lugten ud?

• #5   25. apr 2009 Har lige modtaget en besked fra en garvet opdrætter, der fortæller at Tea tree oil er meget giftigt for kattene....Så det dropper jeg. Ville lige dele det smiley

• #6   25. apr 2009
    http://www.messybeast.com/teatree.htm

Læs her...

• #7   25. apr 2009 det var en balsam med det i og det blev jo skyllet grundigt af

men nu har jeg heller ikk udekatte mere
    det er nogle år siden jeg havde det

• #8   26. apr 2009 min kat er osse meget plaget af flåter, men når han kommer ind, så reder jeg ham med en tættekam det tager de løse, og så brænder vi dem af med en tændstik
    så er jeg sikker på d
    flåterne ikke kommer i sengen
    m. v h . Anne

• #9   26. apr 2009 Hej

syntes du skal skifte front line ud. flåder, tære og lopper kan blive imum over for det. har haft samme problem med lopper med min hund.

og så få vasket alt godt inemmem og støvsuget. der hvor dine små dejlige katte er meget, på tæpper eller hvor det nu er. skal vaskes.

• #10   27. apr 2009 træls med de flåter. det er kun min skovtrold der får det smiley
    de to andre får ikke.

• #11   27. apr 2009 Jeg reder også kattene med tættekam -flere gange om dagen. De er ikke imune overfor ComboVet endnu, men tilgengæld alle andre Frontline produkter. Jeg finder efterhånden flåter overalt, selv på spisebord og gulv! Og jeg kan jo ikke lukke dørene, så kan misserne jo ikke komme rundt. Heldigvis håber vi på at flytte snart, for grunden til de mange flåter, er et stort område med højt og vildt græs ved siden af vores have...Hvis de ikke har været derude har de ingen på sig. Kattene havde en mus med hjem den anden dag, den var endnu ikke kommet til skade, så vi fangede den. Den havde over 10 flåter på sig!!!

Kommentér på:
FLÅTER!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce