{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

tynd kat {{forumTopicSubject}}

min kat er blevet utrolog tynd .. godt nok ammer hun men ikk det helt vilde for de små spiser selv og drikker..
hun trives fint og spiser og drikker og tigger mad hos oz.. jeg tænket på om man ku gi hende noget fløde evt med en pipette så jeg er sikker på det er hende der får det og ikk de to andre voksen misser vi har? på forhånd tak..
ps.. der er ikk nogen tegn som tyder på orm..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tynd kat
  • #1   14. jun 2010 Katte kan ikke tåle mælk eller fløde, så lad være med at give hende det.

Giv hende hellere en ormekur, og alt det gode foder hun kan æde.

• #2   14. jun 2010 Du kan give hende 50% kaffefløde(fløde 13%) og 50% lunkent vand eller A38, det gir hende en del ekstra .

• #3   14. jun 2010 jeg spurgte idag dyrelægen om ormekur til de andre katte vi havde for opdaget den ene havde orm så jeg ville gerne har kur til dem alle og så sagde hun a det var kun den som havde orm der sku ha for man sku ikk komme medicin i katte som ikk har orm så det vil jeg ikk gøre..
    hvis jeg gir hende a38 og kaffe fløde må jeg så go hende det med pipett så jeg er sikre på det er hende der får det og ikk alle de andre?

• #4   14. jun 2010 du kan bare lukke hende ind i køkkenet alene mens hun spiser

• #5   14. jun 2010 Min hunkat er stadig for tynd efter fødsel og sygdom, så jeg starter op på A/D fra dyrlægen igen. Hun vil desværre ikke have råt kød, så det er ikke nogen mulighed i dette tilfælde. Killingefoderet er i hvert fald ikke nok

Kommentér på:
tynd kat

Annonce