{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

stadig lopper:( {{forumTopicSubject}}

Jeg købte frontline spray da det var det eneste de havde..
Sprayede Mille igår men her til aften er der stadig levende lopper at se:S

Har sprayen ikke virket? der står alle lopper burde være døde i løbet af 24 timer hvilket der jo nu er gået..

Puha..sys godt nok de er ulækre og synd for Mille at skulle klø sig sådan..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stadig lopper:(
  • #1   13. jun 2010 ja det er en killing og hun vejer knapt 1 kg så turde ikke købe det almindelige...

• #2   13. jun 2010 ja jeg har kun killingen. Fik hende i fredags og opdagede med det samme lopper. Skulle dog på arbejde lørdag så det var kun den nærmeste matas der havde længere åbent, så det var kun frontline de havde:( Må ringe til dyrlægen imorgen og høre hvad jeg skal gøre..er bange for at overdosere, så måske de har en god ide..for det er godt nok for ulækkert:S
    Mange tak for råd..må igang med støvsugeren og vaskemaskinen imorgen. SUK

• #3   13. jun 2010 Jeps - Frontline virker overhovedet ikke, og hvis du vil af med lopperne, så støvsug, støvsug og atter støvsug, og Advantage kan så vidt jeg husker bruges lige så snart killingen vejer 1 kilo, og DET virker heldigvis.

• #4   13. jun 2010 Tak for svar...går ned i matas i morgen og håber på at kunne få pengene igen.! jeg må høre dyrlægen imorgen angående advantage...og få støvsuget og vasket sengetøj..lillepigen er jo alle steder hvor vi er så det er hele hytten der skal have en tur:(

• #5   13. jun 2010 Kathrine...Killinger der endnu ikke vejer et kg giver man ikke loppekure *S* vejer killingen under et kg så er det kun den spray på markedet *S*

• #6   13. jun 2010 Kathrine... Sørgede du for at sprayen kom i bund i pelsen, eller sprøjtede du kun overfladen ?????
    Sprayen skal i bund for at virke *S*

• #7   13. jun 2010 Jeg Bruger Trinol 810 til at sprøjte omgivelserne med. Det er langt bedre en frontline og meget billigere. De lopper katten har, kan du kun komme af med, med diverse midler på markedet, men efterhånden er de ved at være resistente. Ja og så er der kun hårdt arbejde med støvsuger, husk at skifte posen, så de ikke kravler ud igen

• #8   13. jun 2010 ¨Det er utroligt, at man gang på gang skal læse herinde, at Frontline ikke virker.. Jeg har aldrig brugt andet og har aldrig haft lopper smiley Vel at mærke.. Det skal være Frontline Combo Vet smiley

• #9   14. jun 2010 Man skal være MEGET varsom med brugen af Trinol 810.

Det indeholder Cypermethrin og Bioallethrin som begge er en del af en gruppe stoffer kaldet Pyrethrin, som er giftigt for katte.

Forgiftningssymptomer: ubehag, opkast, manglende lyst til at spise og i ekstreme tilfælde kan det virke som nervegift som kan forudsage dødelige kramper eller give kroniske skader..

Der kan ske 3 ting med katten hvis den forgiftes af overstående stoffer.
    Den dør af forgiftning inden for kort tid - Den overlever, men får kroniske skader - Den overlever uden men.
    Fordelingen er ca 50-35-15

Så fjern katten fra rummet, før du sprøjter, og luft godt ud, inden den lukkes ind igen.

• #10   14. jun 2010 Yvonne... Rigtigt mange steder er lopperne blevet resistente overfor Frontline :o( Også Frontline Combo Vet, desværre!

Sådan er det også hjemme hos mig :o( lopperne reagerer overhovedet ikke på det!

• #11   14. jun 2010 Ja det er underligt, at det virker nogen steder og andre steder ikke... Nogen steder i landet virker det åbenbart ikke, men det gør det her og så synes jeg bare det er forkert, at skrive at det ikke virker når det gør nogen steder smiley

• #12   14. jun 2010 Mega. Jeg gør bestemt osse som du skriver, Mine katte har aldrig reageret negativt på det. Nu skal det så lige siges at jeg ikke har haft lopper i flere år. Kun en enkelt som jeg fik med hjem fra udstilling, men da den bed mig på vej hjem i bilen, fik alle kattene en Capstar og så var det det.

• #13   14. jun 2010 Frontline virker også altid hos mig smiley Måske er Bylopper ikke så hardcore, jeg behandlede både min ilder og Maine Coon blanding og har ingen lopper nu smiley

• #14   14. jun 2010 og jeg ville vælge at give det halve....o,2 ml.....det er kun en killing under 1 kg....og faktisk burde o,1ml være nok....men det skal være advance.......vask alle huler puder tæpper....og så videre....støvsug meget grundigt i 10 dage i træk....og giv så resten af den pipette....0,2 ml om 10 dage....
    jeg gør sådan og jeg har ikke haft lopper siden...ages ago....

• #15   15. jun 2010 Nadia... Jeg har også en ilder, men tør slet ikke behandle ham imod lopper, for jeg ved der er flere tilfælde, hvor ildere er døde af forgiftninger efter loppebehandlinger :o( så jeg nøjes med at vaske ham og buret grundigt.

Kommentér på:
stadig lopper:(

Annonce