er så tosset mine veninde´s kat {{forumTopicSubject}}
hej KG jeg står lidt som en lus mellem to negle for 1 år siden fik min veninde min mor´s kat da hun pga sygdom ikke kunne magte den - den fik så killinger 3 dage før jeg fik mine så de er 7 uger idag - jeg skrev så til hende idag for at høre hvodan det gik, jeg fik en sms besked tilbage hvor hun forklare at emma er løbet væk og har ikke været hjemme længe + de har aflivet 2 af killingerne så der kun er en tilbage pga de sked og pissede over det hele. så jeg er lidt småtosset for jeg har forklaret hende at når killingerne begynder at rende rundt skal der stå bakker mange steder og viste hende en kravlegård vi har men de for dovne til at lave/købe en. nu sidder jeg så og tænker hvad med den sidste den kan da ikke gå uden mor og søskende - jeg bebrejder virkelig mig selv min mor´s kat kom hjem til hende. mormisseb har været væk en uge og killingerne blev aflivet igår. hvad er jeres erfaringer med at tage en fremmed killing med hjem til jer? den er som sagt 3 dage ældre
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Din venindes, veninde som nu skal have denne her killing om nogle dage, har hun en kat med killinger i forvejen? MAN MÅ IKKE SÆLGE ELLER FORÆRE KILLINGER VÆK SOM ER MINDRE END 12 UGER!! Derfor kan hun ikke bare aflevere killingen til en veninde, hvor den hverken har mor, søskende eller andet. Det bedste ville selvfølgelig være at du tog killingen til dig, prøv om du ikke kan overbevise din veninde om det.
maj 2008
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
På en anden tråd, VIL en pige have killinger på sin hunmis, for den har jo bedst af at få killinger, Hvor dælen står det lige skrevet ?? Og nå ja, så er de jo skide søde og noget der ville være fantastisk at opleve. Den stakkels hunkat har været i løb siden den første gang, og derfor skulle den jo have de killinger, alt andet var jo synd. Nå ja, jeg forsøgte så at fortælle "gåsen" at det kun var synd at hun ikke var neutraliseret eller bare fik p-piller, da de løbetider stressede den stakkels kat frygteligt. Men uha, p-piller er jo vildt dyre. Hele 155 kroner til 60 uger. Har man ikke det, skal man slet ikke have en kat, for hvad nu hvis............?
Det er ganske enkelt mangel på respekt overfor et levende væsen.
Jeg håber at i kan læse min sarkasme de rigtige steder.
Maria, du skal helt klart forlange at få den killing tilbage. Print evt. en kopi af loven ud og vis din "veninde" at det hun har gang i IKKE er lovligt og er direkte ondt. Men sådan som hun har tacklet hele situationen, så er hun sikkert kold i en vis ting.
maj 2008
maj 2008
feb 2010
Da den nu er 7 uger skal den jo ikke die, men den skal stadig "lære" at være kat. Den mulighed kan du give den, og ikke et sted hvor den kommer til at være alene. Med den aldersforskel (3 dage) burde det ikke give problemer.
maj 2008
feb 2010
maj 2008
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 13
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 43
maj 2008