860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

tosset kat tosset kat

Min dejlige mille har fået en træls vane. Når vi er gået i seng og lige er faldet i søvn slæber hun legetøj op af trappen og kommer ind til os og miaver højlydt . Hun bliver ved til en af os tager det og kaster det ned af trappen så henter hun det og går så i seng. Jeg har prøvet at tage ynglings legetøjet med op men så finder hun bare noget andet . Jeg vil så nødig ha at hun ikke kan være i soveværelset da det jo er hyggeligt men det er lidt træls at blive vækket hver aften. Nogen som har et godt råd ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tosset kat
  • #1   25. apr 2013 Hun bliver ved til en af jer kaster det?
    Jamen, så har i selv været med til at give hende den vane, når i giver efter.
    Mit råd er: hvis det alligvel bare er en gang, så kast det da den ene gang. Nogle katte nyder at have den slags rutiner/ritualer. Hvis det var mig der havde givet efter, ville jeg ikke tage der fra katten igen..

• #2   25. apr 2013 Enig med TR
    Jeg har ikke noget at tilføje, og ingen grund til at gentage.. smiley

• #3   25. apr 2013 Tak begge to.

• #4   25. apr 2013 Jeg vil lige tilføje at det kan nemt være at det kun er en periode at hun får den ide med legetøjet, katte har det med at skifte vaner, så måske er det bare en ide hun har her og nu, og om 6mdr. så gider hun ikke det mere, så finder hun på noget nyt smiley

• #5   25. apr 2013 Ja man kan jo håbe smiley ellers overlever vi det nok. Vi har jo nok selv givet hende vanen. Hun gør det nemlig også om dagen og der er det jo ikke noget problem.

• #6   25. apr 2013 Var også bare lidt nysgerrig om andre havde katte med samme tossede ideer. smiley

• #7   25. apr 2013 Mille's mor

JO, andre katte har samme små sjove vaner.
    Min ene kat, Molly, hun har en mani med at hente legetøj, som jeg så skal kaste, og sådan forsætter det til hun ikke gider det mere. smiley
    Jeg synes det er helt vildt kært.

• #8   25. apr 2013 Ja det samme her. Det er vildt kært og lidt hundeagtigt smiley bare ikke så hyggeligt når man prøver at sove smiley

• #9   25. apr 2013 Mille's mor
    Det rør mig nu ikke.
    Jeg ser mine katte som mine børn, og jeg foretrækker at blive vækket fordi de er legesyge, frem for at blive vækket af et skrigende barn. smiley
    Men det er jo en smagssag.

• #10   25. apr 2013 Min ene kat havde en periode hvor han kun ville drikke vand af vandhanen og så sætter han sig hvor han er allermest i vejen og så miawer han så jeg tit har spekuleret på om han var en hunkat i løbetid.. Og det var forøvrigt lige meget om han så blev tørstig kl. 3 om natten og eller midt i at aftensmaden brænder på..

Lige da vi fik dem vækkede de os også om natten og gerne flere gange hvis de ville kæle eller lege.. Det blev ignoreret fuldstændig og nu har de lært at der skal soves om natten..

• #11   25. apr 2013 Min kat har det med at når jeg sover og hun vil kæles/ putte, så går hun rundt på mig, ligesom ælter mine ben, så ved hun jeg vågner og så skal jeg kalde på hende og klappe på sengen så hun kommer op og lægger sig ved mit bryst/ mave..

Førhen når hun ville kæle tidligt om morgenen, da satte hun sig ved min hovedpude og spandt, reagerede jeg ikke på det så duffede hun sin næse mod min, reagerede jeg stadig ikke så prikkede hun på min hånd med sin pote..

Men nu skal jeg åbenbart æltes mens hun spinder, det er samme ritual når vi går i seng, hun starter med at ælte mig, så skal jeg sætte mig op og kæle hende indtil hun lægger sig, hun ligger sig ikke hvis jeg ikke kæler hende..
    Skøre kat, men jeg vil ikke undvære hende og jeg har det bedst når hun ligger i sengen ved siden af mig om natten smiley så jeg tager det gerne med smiley

• #12   25. apr 2013 Heidi N*
    Hvor er det bare sødt!! smiley

• #13   25. apr 2013 Mille's mor - Du skal da bare være glad for det kun er 1 gang:) Herhjemme er 10+ gange! Men det er min/vores egen skyld, og jeg ville ikke undvære det for noget;)

• #14   25. apr 2013 Jeg har været vant til at sove med 3 af mine katte... sådan pænt fordelt rundt om min krop.... men nu har en af de nye så fundet på at han skal ligge ovenpå mig... helst kind mod kind mens han spinder højt... det er skønt og dejligt... men for pokker det er hårdt og tungt med en 10 kg tung MCO med lange knurhår der kilder i ansigtet smiley

• #15   25. apr 2013 TR: Ja det er meget sødt smiley

G.H: Puuhhhaa ja 10 kilo kat der ligger kind mod kind må både være tungt og varmt smiley
    Jeg syntes det er tilpads tungt og varmt at min hun er begyndt at ligge op af maven eller ryggen af mig smiley

Kommentér på:
tosset kat

Annonce