{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med fødekasse
  • #1   28. maj 2010 Sinus min kat der lige har født, ville først være i sin da veerne var startet, så jeg tog den med ned i stuen og der sad jeg så på gulvet med hende i to dage. smiley men nu har jeg flyttet den oven på hvor der er ro. så du skal ikke være helt sikker på hun gider ligge sig ud i den.

• #2   28. maj 2010 tror den er oki jeg ville nok ha lavet hulled lidt længer oppe så killingerne ikke får sig møved ud af den

• #3   28. maj 2010 Jeg kan ikke se, hvor den står, men sæt den i en mørk krog, gerne under et bord, på et sted, hvor der ikke er meget trafik, så hun kan være i fred og ro.

Held og lykke smiley

• #4   28. maj 2010 Bare katten kan vende sig i den er den vel fin i størelsen
    Men pas på med åbningen vis katten hoppe op på den falder den jo igennem kassen og evt. ned i de kommende killinger x)
    Det gjorde min twist men heldigvis i tide til at jeg kunne få det rettet før hun fødte (;
    set den en sted hvor der er ro.. Jaah gerne et sted hvor der er Lidt mørkt..
    Men tænk også på om katten den helst vil være sammen med jer eller et helt andet sted..

• #5   28. maj 2010 Har skrevet lidt i albummet smiley

Får vi en online fødsel ? smiley

• #6   28. maj 2010 Jeg har nu rykket fødekassen ind under skrivebordet, efter at have læst jeres svar smiley Og aviserne er i bunden er også taget ud.

Online fødsel, det er jeg ret sikker på der bliver! Jeg må jo indrømme at jeg aldrig før har haft en drægtig kat eller killinger, og ved selve fødslen er jeg da helt rundtosset, så jo I kan godt forvente en online fødsel og en masse spørgsmål smiley

• #7   28. maj 2010 hvornår skal hun føde

• #8   28. maj 2010 Dyrlægen mente, hun skulle være klar i weekenden. Så om ikke særligt lang tid smiley

• #9   28. maj 2010 Stakkels Sarah, du bliver rigtigt kastet ud i det. Men det skal du nok klare, bare roligt. Missemor klare sikkert det hele selv, så du bare skal kigge på. Hvis du har mulighed for det, så få fat i sådan et lille tissestykke man bruger til babyer, det er nemt at lirke væk, så missemor og killinger kommer til at ligge tørt og rent. Det har osse den fordel at det ikke forstyrer/stresser missemor for meget. Du kan osse bruge en stik-ble elller hvad de nu kaldes nu om stunder. Det er dem man bruger på plejehjem og sygehuse til lidt utætte patienter.

• #10   28. maj 2010 Hvorfor har du taget aviserne ud?

Det er faktisk slet ikke os, der vurdere om fødekassen er "god nok" det er nemlig 100% op til missemor smiley Det er slet ikke sikkert at hun vil være i den smiley

• #11   29. maj 2010 Aviserne har hun sikkert taget ud, fordi jeg har skrevet inde i albummet, at aviser IKKE er godt, da tryksværte er meget giftig for killingerne.. Det står i den bog jeg har om katte... Næsten alt muligt andet må du bruge bare ikke aviser smiley

• #12   30. maj 2010 skal en fødekasse være en lukket kasse?? (:

• #13   30. maj 2010 Luk kassen - og skær f.eks. halvdelen af toppen væk - hunkatten vil gerne have det er dunkelt. På den måde kan du også komme til

• #14   30. maj 2010 Pap er for ustabilt, og du kan risikere, at "loftet" med missemor dratter ned, hvis hun springer op på det.
    Så læg evt. en træplade ovenpå kassen eller sæt den under et lavt bord, for jo, hunkatten har det bedst med at ligge mørkt med killingerne, så længe de er så små.

• #15   30. maj 2010 hmm okay...
    men har en måde man selv kan tjekke sin kat om hun er med killinger på.. jeg er lidt usikker nemlig.. hendes patter er blevet meget store, men sys iik lige frem de er meget lyserøde, self er de lidt,men de nærmest skaller, så de er også lidt hvide.. er det normalt?
    men ellers biver/miaver hun rigtigt meget !! og er meget kælden.
    og hendes mave er blevet stor, og det er sådan en rund mave hun har fået.. den er hård når jeg mærker på den..
    håber i kan hjælpe mig lidt (:
    det skal lige siges at da jeg fik hende troede jeg det var en hankat, og det er først næsten lige gået op for mig at de er en hunkat.. ham jeg fik hende af sagde også det var en hun kat..

• #16   30. maj 2010 rettelse: ham jeg fik hende af sagde dert var en hankat.

Kommentér på:
Hjælp med fødekasse

Annonce