{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Drægitghed, lidt hjælp igen?! {{forumTopicSubject}}

Min kan Nim er drægtig og ifølge et tidligere emne, så regnede vi sammen at hun ville føde i løbet af næste uge, så det jo lige oppe over...
jeg har lavet en fødekasse til hende og hun virker begejstret for den.

Hun er nu så tyk at hun ikke længre kan holde sig selv ren bag i.
Hva er jeres erfaring med dette, plejer i at hjælpe dem med at vaske sig, eller skal jeg bare lade hende være?
Hun har også en smule gul/brunlig udflåd fra skridtet.
har læst at det er meget normalt hos højgravide katte, hva er jeres erfaring med dette??

Vh Anna.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægitghed, lidt hjælp igen?!
  • #1   8. maj 2009 Forresten, så er vores hun begyndt at snuse rigtig meget til hende, men det tænker jeg er fordi hun ikke er helt ren bag i??
    Når killingerne skal fødes og den anden kat og hunden vil være med, kan jeg tillande det eller skal jeg holde hende helt alene??
    Nim og vores hund er bedstevenner...

• #4   8. maj 2009 oki, jamen så lader jeg hende klare det selv, der er inegn pletter af nogen art her hjemme...

med hensyn til udflådet, læste jeg på en dr. dyr hjemmeside at små blødninger/udflåd kan forkomme under hele graviditeten, dog må de ikke være kraftige, da dette kan være tegn på abort.

vi bor i lejlighed, så det vil være svært at adskille dyrene så længe, men jeg kan gøre det underfødslen, hvis i mener at det er bedst..

Tak for hjælpen ind til videre...;-)

• #6   8. maj 2009 Ja de er i hele lejligheden, men jeg tænker at hvis de skal adskilles i 3 uger, så har de andre ikke meget plads at være på...

Vi har lånt et stort bur, som normalt er beregnet til hunde som ikke kan være alene hjemme (så det rigtig stort). Planen med dette er at Nim skal være der inde med killingerne når hun er alene hjemme, så hunden ikke kan genere dem;-)

• #8   8. maj 2009 ja syntes også selv det var en god ide, det er sat op og indrettet med masser af bløde tæpper, puder og det hele og hun er allerede glad for det. så håber lidt hun vælger det til sit fødested, så vi ikke behøvet at flytte dem...;-)

• #10   8. maj 2009 vores han kat som var far til killingerne var med under fødslen og det gik rigtig godt.

Kommentér på:
Drægitghed, lidt hjælp igen?!

Annonce