{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Neutraliseret, men fortsat i løbetid. {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Vores lille hunkat kom officelt i løbetid igår og blev steralliseret i formiddags, men efter narkosen har lagt sig opfører hun sig nøjagtig som før neutralitionen.
Er dette normalt og hvis det er hvor længe vil det så vare.

Hvad skal vi gøre ved hankatten som har svært med at modstå hende når hun tirrer ham.

På forhånd tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutraliseret, men fortsat i løbetid.
  • #1   27. maj 2010 Da min kat blev steriliseret i Januar , fik jeg a vide af min dyrlæge at hun IKKE måtte være i løbetid på det tidspunkt hvor hun skulle steriliseres . Men ved ikk om det har betydning ?

• #2   27. maj 2010 Hej Julie smiley
    Hmm. Da vi snakkede med dyrelægen igår og informerede hende om at Fifi (Vores hunkat) var kommet i løbetid, bedte hun os om at komme med hende idag.

• #3   27. maj 2010 Det kan være at det lige skal aftage, du ved. Prøv at holde os opdateret, og så skriv hvordan hun er imorgen. smiley

• #4   27. maj 2010 Det gør jeg smiley Hun er allerede meget roligere, vi var nødt til at holde hende på vores værelse mens hankatten render rundt i huset da hun konstant tirrede ham.
    I starten rev hun i døren og miavede meget højlydt men nu lægger hun bare og kæler med os smiley

Skriver løbende hvis der sker store ændringer i hendes adfærd.

• #5   27. maj 2010 Kunne godt lyde som om det er mere styr på hende nu. Dejligt at høre! Glæder mig til at høre nogle opdateringer smiley

• #6   28. maj 2010 Ja det lyder til at det stilner a nu så smiley

• #7   28. maj 2010 Håber ikke at det er med kat som med hund:) Der er noget med at hvis de bliver sterialiseret i løb så bliver de ved med at dufte som om de er i løbetid.. Og det ville da være trals for katten;)

• #8   28. maj 2010 Mange dyrlæger vil helst ikke sterilisere når katten er i løbetid fordi det bløder mere, vævet er blodfyldt.

Hormonerne forsvinder ikke lige med samme - hun kører løbetiden hun er i færdig.

• #9   28. maj 2010 Hej igen smiley Vi fik snakket med dyrelægen og Fifi skal derned igen så jeg ville lige skrive hvad der foregår mens Natacha er nede smiley

Hun må åbenbart ikke rengøre sig selv så hun skal have krave på.
    De må ikke parre sig hvilket vi heller ikke havde regnet med så vi skal holde dem separerede indtil hun ikke længere er i løbetid.
    Vi fik af vide at eftersom hun var i løbetid da hun blev neutraliseret ville der gå et par dage før hun ikke længere var det.

Altså vil hun komme ud af løbetid om et par dage, hun skal have krave på for ikke at slikke i såret og de må ikke parre sig. Et af de to sidstnævnte kunne give hende underlivsbetændelse men vi fangede ikke lige hvilken så Natacha spørger dem dernede. Mærkeligt vi intet fik af vide igår, de plejer at være meget professionelle dernede. Måske glemte han alt dette fordi Trip slog ham så han blødte en del på hånden da Trip blev vaccineret

• #10   28. maj 2010 Nogen som ved hvornår Fifi må vaskes for det glemte vi at spørge om og hendes poter, skæg og næse er blevet helt grønne fordi hun prøver at rense ørene som er blevet øremærket smiley

• #11   28. maj 2010 så har Fifi fået krave på! Lille skat, hun løber rundt og prøver at få den af, nu har vi sat den lidt tilbage så hun ikke træder på den når hun går, la os håbe hun så ikke kan slikke sig omkring såret fra igår smiley

Update:
    Hun opfører sig præcis som før løbetid nu smiley Skriver igen i løbet af inat / imorgen om hvorvidt hun fortsat er i løbetid eller ej

• #12   28. maj 2010 er det svært for hende med kraven - så lav en bodystocking som angivet her, den vænner de sig hurtigt til:

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=65438

Jeg er fan af Fakta's microfiberknæstrømper

• #13   28. maj 2010 Hun klarer sig skam fint. Hun hoppede lidt rundt i starten men nu ser hun bare meget forvirret ud når hun ikke rigtig kan klø sig i øret. Hun leger, spiser osv som altid og klager ikke smiley

• #14   28. maj 2010 Du skal ikke vaske øret, farven falder selv af.

• #15   28. maj 2010 Nej vasker ikke hendes øre. Det er poterne osv jeg mente, men vi fik af vide at Trip ikke måtte vaskes i 3 ugers tid dengang han blev neutraliseret dog har de intet sagt ang. Fifi

• #16   28. maj 2010 du må gerne vaske hans poter, men generelt så vasker de jo sig selv, så vi behøver ikke blande os.

• #17   28. maj 2010 Godt at høre at der er kommet styr på hende. Er også glad for at dyrelægen valgte at få hende ned igen. Held og lykke med hende! smiley

• #18   28. maj 2010 Det ser ikke ud som om hun kan fjerne farven fra poterne, hun har prøvet en del men vi må bare vente og se hvordan det går smiley
    Hun lægger fint og sover og mange tak Benjamin, vi skulle åbenbart ikke have hende med ned, kraven er af stof og lige til at binde på og tage af igen så det klarer vi selv ^^

Kommentér på:
Neutraliseret, men fortsat i løbetid.

Annonce