{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

missemor og killinger.. {{forumTopicSubject}}

lige et spørgsmål til .vores misse mor havde jo flyttet sine killinger her forleden dag hvor jeg oprettet en tråd fordi jeg var nervøs over jeg ikk ku finde dem men fandt så heldigvis.. mit spørgsmål er nu ..nu har hun lige flyttet dem iigen men nu ved jeg hvor de er for hun kom med dem lige forbi mig..men men hun har lagt dem lige inde midt på gulvet på min datters værelse og det jo ikk særligt smart når min datter kun er 2 år og slet ikk kan håndtere så s,å killinger endnu .. så må jeg godt tag dem og flytte dem til bage oven på hvor min datter kun kommer hvis vi er med

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  missemor og killinger..
  • #1   21. maj 2010 det kan du godt, men jeg ville nok ikke flytte dem samme sted hen da hun jo flyttede dem derfra. find et mørk og lunt sted evt et skab det har virket for mine smiley

• #2   21. maj 2010 oki nu er min datter så i vugge stue og kommer fførst hjem i aften og missemor er lige gået ud så jeg må jo hellre vente til hun komer ind igen..

• #3   21. maj 2010 Du kan med fordel lave et"bur" til hende eller have et rum hun kan være i fred i.Ihvertfald til de er lidt ældre..Der er mange der har deres barslende missemødre i et stort bur så de ikke render og flytter dem.

• #4   21. maj 2010 det lyder da som en go ide men kan det betale sig nu de er jo 3 uger så det vare jo nok ikk så langtid før de begynder a rende rundt de er da ihvertfald begyndt a bruge bagbennene lidt og de kan sidde op .

• #5   21. maj 2010 .. ok så vil jeg gøre alt for a holde hende inde.. men så er jeg jo nødt til a lukke hende inde i et rum samme med killingerne for vores datter åbner jo selv døren og render ud i haven og leger og hun smutter jo med ud når det er..

• #6   21. maj 2010 det vil jeg gøre så..

• #7   21. maj 2010 Man kan lave en "killingegård"/ "kravlegård" så er det heller ikke sikkert at missemor bliver ved mad at flytte på dem.

• #8   21. maj 2010 Det er normalt, at missemødre flytter deres killinger, når de er ca. 3 uger gamle, og jeg har tit med helt "snydt" mine hunkatte ved kun at flytte redekassen over i et andet hjørne.

Killinger i den alder, begynder også så småt at udforske verden, så de skal kunne komme ud og ind af den.

Du kan evt. sætte et gitter op i døråbningen til det rum, hvor killingerne er. Jeg har brugt en drivhushylde fra Ikea. Den fås i forskellige størrelser og er ellers nem at tilpasse.
    Mit er i en højde, så missemor kan hoppe over, men killinger ikke.
    Din datter vil heller ikke kunne.
    Se det i min profil under billederne af Angel.

• #9   21. maj 2010 ja det var smart..

Kommentér på:
missemor og killinger..

Annonce