Missemor slår killinger {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig norsk skovkat som har sit andet kuld killinger. De er 4 uger og 3 dage gamle. De piver ufattelig meget, ja hele tiden når de høre en af os her hjemme komme eller snakke og de kravler op af benene på os. Hvis de kommer over til missemor blever hun sur og væser og slår dem vilket jeg syndes er underligt. Har tjekket hende for bidsår og rødme omkring patterne men der er intet hun blever heller ikke sur hvis jeg rør dem. Her til aften gav jeg så de små noget modermælkserstatning som jeg har købt for en sikkerheds skyld og de drak lystit af det og der kom lidt mere ro på her hjemme, de har selvfølgelig også adgang til alm. mad + vand. men hvorfor gør missemor pludselig sådan mod hendes killinger? på en weekend er de blevet tynder de små så det bekømmer mig da en smule at hun ter sig sådan. Om natten når jeg går i seng tager jeg alle killinger og missemor med i soveværelset og der kan hun så godt ligge sig og give dem mad. håber nogen kan hjælpe for sådan her var hun ikke med det første kuld dem gad hun godt og var meget mere sammen med...
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
Missemor slår killinger