{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

missemor og killinger udenfor {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg har nu flere steder på blandt andet facebook at folk har haft deres missemor og killinger udenfor. havde aldrig selv tænkt på at tage killingerne med udenfor. men spørger nu alligevel her må man gerne lukke dem ud sammen med moderen. jeg bor i hus med en stor have. Men er det overhovedet forsvarligt haven er ikke indhegnet. og hvor gamle skal de eventuelt være før man kan tage hele familien med ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  missemor og killinger udenfor
  • #1   13. jul 2015 jeg ville ikke gøre det, med mindre jeg var sikker på, at killingerne skulle bo med adgang til udendøre i deres nye hjem.

• #3   13. jul 2015 dkkorat ja der er selvfølgelig også en overvejelse der.

neutra Kat, havde heller aldrig selv tænkt tanken af frygt for at de kunne blive væk og andre risici. så bare nogle opslag hvor folk lukkede deres killinger ud, så ville lige høre nogle andre meninger smiley

• #4   13. jul 2015 Først vil jeg sige missemor passer rigtig godt på sine killinger, så risikoen for at de bliver væk er ikke specielt stor, men der er så andre ricic at tage hensyn til..

Jeg har for mange år siden haft killinger, det var killinger Vi selv skulle beholde, så da de var omkring 5-6 uger og mismor begyndte at tage fugle og mus med hjkem for at lære dem at jage, da fik de lov til at komme med mismor ud, dog var de kun ude i dagtimerne og kun når Vi var hjemme.
    Det valg betød så desværre at da killingerne var 11 uger så blev den ene kørt ned, sikkert fordi han ville på jagt med mor, for det var lige udenfor vores hus og for at fuldendt tragedien så blev mismor kørt ned samme sted præcis en uge senere smiley

Min lektie er blevet at jeg aldrig vil anbefale nogen at lukke deres killinger ud før de er 12 uger og hvis dert er muligt så ville jeg heller ikke lukke mismor ud før killingerne er 12 uger, både pga risikoen for de farer der lurer derude,men også fordi hvis man ikke har tænkt sig at beholde killingerne selv, så hæmmer man sig selv ved salg at man ikke kan sælge killingerne som indekatte og der er faktisk ikke ret mange i dag der holder fortløbende katte, nok netop fordi mange naboer føler sig generet at andres katte, så tror efterhånden at rigtig mange har indekatte.

Kommentér på:
missemor og killinger udenfor

Annonce