{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Når man opretter sin kat :o) {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har profil på Bilgalleri.dk, og der er de altså nloget mere strekse med reglementet.
Hvis der er en bil med kun 1 billede, og meget lidt tekst kommer den ikke ind.
Jeg sys efterhånden at man byder alt velkommen herinde, selvom der bare er 2 billeder, som ovenikøbet vender forkert, og der er : fødselsår på katten og stille og rolig " er alt der står? Er det OK eller skal vi blive lidt skarpere herinde,? det er trods alt et GALLERI :o) Er det bare mig, eller er der andre der syntes det samme ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man opretter sin kat :o)
  • #1   6. maj 2010 Hvis der ingen billede er og næsten inge tekst, afviser jeg, og skriver noget i retningen af "hvis det er din kat" (bla bla bla) så enten prøver de ikke at komme ind igen, eller så forbedre de profilen og prøver igen smiley

Hvis der er 1 billede og en god tekst (og her snakker jeg ikke om romaner eller fyld tekst) så kan jeg godt finde på at byde velkommen, der er jo ingen krav til hvor mange billeder der SKAL være..

Og hvis du går ned på at galleri i byen er der også kun 1 billede af hver ting der er malet smiley

• #2   6. maj 2010 nej har selv tænkt det samme... også det når folk har opdrettet katten i forkerte race,... folk stemmer dem ind og lægger bare en kommentar om at ejeren burde sætte katten om i en anden race... i stedet for at skrive afvist, men hvis du sætter den i en anden race skal den nok blive godkendt....

• #3   6. maj 2010 jeg afviser os hvis der ikk er tekst og billeder, og os hvis der er 2 billeder som er usedvanligt dårlige.

• #4   6. maj 2010 Det er nemlig også sådan at jeg tænker..
    Hmm.. Ja, flere billeder, den rette race, en god tekst,. så vil man stemme den ind

• #5   7. maj 2010 Synes det kommer helt an på sammenhængen - kan være en pige eller dreng på 10 år som ikke har så meget at skrive om katten eller ikke ved så meget om det, men synes det er hyggeligt at være her med andre katte. Kigger også på vedkommende bag profilen, for er det et voksent menneske så forventer man at der er en "god" tekst, hvor man får noget info om katten udover, alder, køn og farve, men igen, er det en kat man lige har fået hjem og ikke kender særlig godt, så tæller det jo også.

Dårlige billeder er træls....men har også læst et par eller 3 at folk skriver : "undskyld kvaliteten, taget med mobilen" eller noget i den stil og så kan jeg godt bære over med det.

• #6   7. maj 2010 Jeanette. Ja, det er selvfølgelig rigtigt- Sådan har jeg ikke tænkt over det :o) Men det er helt rigtigt

• #7   7. maj 2010 det er rigtigt smiley
    Jeg hjalp min bonusdatter da hun skulle ha sin kat ind på kg, så hun fik det hele med. smiley

• #8   7. maj 2010 Pernille, det var et sødt initiativ :o)

• #9   7. maj 2010 takkk smiley
    Vi hyggede os sammen om det, også fik hun os det hele med smiley

• #10   7. maj 2010 Ja, det er nemlig rigtigt hyggeligt at være på kattegalleri :o)

• #11   7. maj 2010 Ja og de helt unge - børnene skal også have mulighed for at være herinde, så dem synes jeg godt at man kan se igennem fingrene med, hvis det er at tekst og billeder ikke er så gode som man forventer smiley

Det er med at børnene vedligeholder interessen for katte og lære så meget som muligt om dem - det er jo fremtiden :o)

Kommentér på:
Når man opretter sin kat :o)

Annonce