{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Nysgerrig :) Antal katte ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg ville da bare lige høre hvor mange katte folk herinde har ?
Og hvorfor dem der har mange, har så mange (:

Jeg har selv 7; min perserblanding Frygtløs og hendes søn BS, Min maine coon Baby, min maine coon blanding Topper, og mine 3 hellig birmaer Malou, Chico og Rose.. (:

BS fik jeg da han var killing, og han er den af mine katte jeg har haft i længst tid (:

Topper købte jeg til min kæreste fordi BS manglede en legekammerat (:

Chico købte jeg fordi jeg blev fuldstændig forelsket i racen.. Og jeg er kun blevet mere forelsket efter at jeg fik ham!!

Malou og Rose havde været ved nogen der mishandlede dem, og så fik hende der købte dem som killinger, dem tilbage igen, men hendes maine coons var rigtig onde ved dem, så derfor kunne hun ikke beholde dem!

Frygtløs var min fars kat, men hun kom hjem til mig for at føde sine killinger, og jah, så fik jeg aldrig afleveret hende tilbage.. Kunne ikke undvære hende smiley

Baby har jeg fået af en min mor kendte, fordi hun skulle skilles fra sin mand, og derfor ikke kunne beholde alle sine katte..

Jeg elsker alle mine katte, og synes ikke selv jeg har for mange.. de får allesammen den opmærksomhed de beder om, de får godt foder, og kommer til dyrlægen når dette behøves... alle er passet med vaccinationer, loppekur osv...

Nogen mener at jeg har for mange katte, men det må de jo selv om (: så længe de har det godt!

Men puha, jeg er lige blevet tilbudt en birma hankat, og har virkelig svært ved at sige nej... men 8 katte er sgu mange, og jeg havde da aldrig regnet med at ha alle dem jeg har nu...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nysgerrig :) Antal katte ?
  • #2   20. apr 2010 Godt at høre at jeg ikke er den eneste der har mange smiley Åh, jeg har i det hele taget bare mange dyr!

udover kattene har jeg en lille hund, 2 skægagamer, 2 skildpadder, 3 chinchillaer og en del fisk (:

• #4   20. apr 2010 Jeg har "kun" 3 - huskatten Rumlemor på 8 år, perser-/maine coon-blandingen Perle Puf på næsten 4 år samt det nyeste skud på stammen, perseren Felix, som lige er fyldt 1 år :o)

Jeg har desværre ikke mulighed for at få/have flere dyr lige nu - men jeg håber da på også at få et par hunde og heste en dag, og måske nogle høns og hvem ved, hvad ellers! Det er altså svært at begrænse sig, når man elsker dyr! ;o)

• #5   20. apr 2010 Hehe, planen er også at vi skal ha et par høns ude i haven (: så slipper vi for burhønseæg!

Årh det var da også en sjat, Jeanette smiley

Jeg synes også det er vildt svært at begrænse sig når man elsker dyr så meget... Jeg er ved at uddanne mig til dyrepasser, og når min kæreste og jeg engang får købt vores egen gård, er det planen at jeg vil have et internat.. selvom jeg nu nok ender med at beholde alle dyrene selv smiley hehe

• #6   20. apr 2010 Jeg har 2 katte :o)

Derudover en halvstor hund, 3 marsvin og 5 akvarier at holde styr på smiley

Og havde pladsen været til det, var der nok endnu flere akvarier, samt en hund eller 2 mere :o)

• #7   20. apr 2010 Hov, jeg glemte helt at jeg også har vandrene pinde smiley

• #8   20. apr 2010 Jeg har en fin lille mis af den simpel orsag at hun ikke kan med andre smiley

• #9   20. apr 2010 Jeg har kun 1 hankat af ældre dato =)
    Men søger med lys og lygte efter en ny

• #10   20. apr 2010 3 katte

1 Hankastrat
    1 Hunkastrat
    1 Højgravid ( skal nedkomme i næste uge smiley

• #11   20. apr 2010 Vi har 5 katte :o)

1 fertil NFO hankat på 3 år, han bliver dog snart kastrat.

3 fertile NFO hunkatte på 2 år, 1 år og 8 måneder og de to ældste er drægtige. den ældste har termin den 22. maj og den anden har termin den 16. juni.

1 hankastrat som er en huskat (han er en blanding men ligner en huskat og er derfor oprettet som sådan). som blev 1 år i januar.

Jeg regner med at vi skal beholde en pige fra det kuld som vi venter i juni, men nu må vi se :o)

Derudover har vi også en hund, han er en kastreret Japansk Spids på 3½ år og kan ses her: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11036

• #12   20. apr 2010 Jeg har pt. 7 smiley

1 huskat (hankastrat)
    1 fertil NFO han
    1 NFO hankastrat
    2 fertile NFO hunner
    og så 2 killinger på 2 uger :)))

• #13   20. apr 2010 Jeg har tre skønne missekatte:

Medea som er perser og kælekastrat.
    Valentin som er exotic kæle- og udstillingskastrat.
    Coco som er exotic og som skal være avlkat når hun bliver stor. Hun er 7 måneder.

Medea og Valentin fylder snart tre år smiley

• #14   20. apr 2010 1 fertil pige: lillamasket birma på snart to år, som skal have killinger i næste uge, 2 kastrater en hun, lillamaskat på snart 4 år, og en chokolademasket knægt på ca. 1 år.

• #15   20. apr 2010 Uha 12 NFO'er - Mille på 22, Laika på 18, Emma på 16, Nøzen og Lindy på 15, Diva på 7, Porshe på 6, Dee-Dee på 6, Caliza på 3, Mico på 10, Mickey på 12 og Merlot på 8.
    3 fertile hunner og 3 fertile hanner resten er neutraliseret og pensioneret ;o)

Hundene er 1 Brailiansk Fila han på 10 år- 1 Staffordshire Bull Terrier tæve på 8 år og 1 Amstaff han på 10 år.

• #16   20. apr 2010 Jeg har
    1 maine coon kastrat
    1 maine coon fertil hankat(søn af kastrat)
    1 maine coon dame fertil
    1 british shorthair kastrat smiley

Ud over dem har vi 3 dejlige hunde hvor den ene er en lab blanding og de 2 andre er papilloner og så lige 3 kaniner

• #17   21. apr 2010 Hold da fast (: Godt at høre at jeg ikke er den eneste der har mange! (og at der er nogen der har flere end mig) ;D

Åh, men jeg står med et svært valg... Er blevet tilbudt en brunmasket hellig birma han.. 2,5år, stamtavle, kastereret og passet med alt.. gratis! Venner og familie synes jeg er tosset fordi jeg i forvejen har mange katte, for de forstår ikke hvorfor man ikke bare kan nøjes med at ha en eller to...

Jeg aner ikke lige hvad jeg skal stille op... Vi bor i hus med stor have, hvor vi i en af de næste weekender vil bygge en stor kattevoliere, så der er plads nok til alle dyrene...

Men ÅH!

• #18   21. apr 2010 Jeg har tre huskatte smiley
    Min næste skal helt sikkert være en hellig birma smiley

• #19   21. apr 2010 1 kastreret han huskat
    1 fertil hun Europé

Og har reserveret:

1 fertil han Europé

når de 2 Européer engang har fået mislinger så regner jeg med at beholde en hun fra det kuld smiley

• #20   21. apr 2010 Jeg har 2 katte Wilma som er en blanding og Oliver som er en blåmasket Birma.
    Fik først Wilma fordi jeg havde lyst til at få kat, efterfølgende faldt jeg pladask for Birmaen og måtte eje sådan en.
    Desuden har jeg Bowie som er en skøn langhåret gravhund og 2 heste smiley

Kommentér på:
Nysgerrig :) Antal katte ?

Annonce