{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

Antal fertile hankatte {{forumTopicSubject}}

Hejsa ;o)

Nu begynder vi da at være et par stykker, som har lyst til at kunne dele lidt råd, vedledning ang. de kære fertile hankatte, hi hi.
( 7, 9, 13 ) - mærker jeg endnu ikke til, at Jaguar er fertil, udover at han gerne vil hoppe på Diva i løbetiden selvfølgelig smiley

Jeg er nysgerrig - hvor mange fertile hankatte har hver især? Jeg selv har kun Jaguar - jeg har også kun altan at tilbyde udover en stor herskabslejlighed, så det bliver heller ikke til flere for mit vedkommende, så længe det er aktuelt!

Velkommen til, jeg håber vi kan få nogle gode debatter og måske hjælpe hinanden lidt med de små ting der kan medføre, at have fertil hankat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antal fertile hankatte
  • #1   5. feb 2007 Hejsa

    Jeg har 4 fertile hankatte og to ungdyr, hvor den ene af dem er ved at være fertil.. så har jeg en han killing, som jeg ikke helt ved om han skal kastereres...
    Jeg har også et ungdyr, som er tilsalg.. jeg håber at der snart er nogen som vil købe ham.. smiley

    7-9-13 der er ikke nogen af der strinter..



  • #2   5. feb 2007 Hej
    Jamen jeg har så 2 ungdyr, som heligvis endnu ikke strinter, men jeg ved det kun er et spørgsmål om tid smiley
    Birmahanner er enormt territoriale, så det varer ikke så længe inden jeg er nødt til at installerer de to herrer i hver deres pent-house.
    Vi har et værrelse, hvori der er lavet 2 "værelser" som mine hanner opholder sig i om natten og når jeg ikke er hjemme, de har hver deres løbegård, som de opholder sig i når jeg er hjemme og hvis ellers vejret tillader det.
    De har mulighed for at dytte næser med resten af flokken, men når de bliver voksne, er det vigtigt at de ikke konfronteres med hinanden, det vil uvægerligt ende med at de tamper livet ud af hinanden.

    Jeg har haft flere hanner, men jeg har fået dem kastreret efterhånden som jeg kunne se det var bedst for dem.
    Een af dem havde ikke sindet til at være fertil, han tampede løs på hunkattene og var et veritabelt svin, dagen efter han var kastreret var han igen en lækker sofakat der ikke strintede og som nussede med killingerne.
    Een anden fik sig en flot hvid plet midt på genitialerne, slut med den avlskarriere.
    nu er "Tigerdyret" så blevet kastreret. Han fortjener det, synes jeg, han har givet fine kuld, men keder sig i sin pent-house lejlighed. Jeg har sat ham til salg, for det er meget sjældent at så "gamle" hanner kan gå tilbage i flokken uden problemer. Men får han ikke et nyt hjem, vil vi stille og roligt forsøge.


  • #3   5. feb 2007 Indtil vider har jeg kun haft en fetil hankat, han begyndte godt nok med at strinte som 9 mdr.´s. Men det problem har jeg løst med at han er i hankatte gården, sammen med sine to kastrater, når jeg ikke er hjemme. Ellers er han i huset iført busker, som tag problemet med striningen og uønskede parringer ;0)
    Vivaldi er bestemt ikke utilfreds over at få busker på, da han ved at det betyder at han kan ligge i sofaen ;0)

    Hvis det bliver samme problem med min nye hankat, vil jeg prøve at løse det på sammen måde.


  • #4   5. feb 2007 hejsa jeg har 2 fertile han katte og de strinter på skift så de er i deres hus med tilhørende løbegård *S* ville gerne ha dem hos mig og de kommer oxo ind engang imellem men ellers hygger de sig sammen og der er ingen uvenskab imellem dem overhoved *SS*

Kommentér på:
Antal fertile hankatte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce