{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Mors mis!! {{forumTopicSubject}}

hentede bettemissen på pensionat og aldrig har jeg set så glad en mis - hvilket jo er dejligt at han er så glad for mig, og han har lige siden vi kom hjem skulle ligge ved mig - så han er helt klart min kat.
Snakkede så lidt med dem om evt at få en kat til for at underholde ham når jeg ikke er hjemme, men ifølge damen på pensionatet vil det blive meget svært for ham at skulle acceptere at skulle dele mig med andre. Hun sagde at jeg i starten skulle ignorere en evt ny kat, så Alfred ikke bliver misundelig, og at det kan tage lang tid fordi han er så afhængig af mig.
Nogen der kender til det problem, for vil jo helst heller ikke stresse ham mere end højst nødvendigt og synes jo også det vil være synd for en evt ny kat at jeg i starten vil være nød til at ignorere den for at Alfred ikke skal blive misundelig.
Skal siges at han spiste mens han var afsted, men at han alligevel har tabt sig ca ½kg, og herhjemme spiser han som regel også kun når jeg er hjemme. Desuden ville han slet ikke kæles med på pensionatet, på trods af at han normalt elsker andre mennesker - ved selvfølgelig godt at det også har været en stressende situation at skulle passes et sted med andre katte og nye mennesker.
Men fik fornemmelsen af at hun nærmest mente at han ikke ville passe sammen med andre katte og at bare skal have lov at gå selv.
Kan være man bare skal rette sig efter det, eftersom det jo ville være synd at stresse både ham og en evt ny kat, hvis han alligevel ikke gider en anden kat.

Nå håber i kan finde rundt i mit lidt rodede indlæg ;0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mors mis!!
  • #4   9. apr 2010 Tror der er STOR forskel på katte,vores gamle hanmis,GIDER IKKE ANDRE KATTE,mens Alma på 6 år Endelig har accepteret en MC vi har haft et år til april....så det ik nemt at sige,katte er jo heller ikke flokdyr...TILLYKKE med missen,dejligt i allerede har det så godt sammen

Kommentér på:
Mors mis!!

Annonce