{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Mis savnet i Nykøbing Mors {{forumTopicSubject}}

Mis er en blandning af en Norsk skovkat/Main coon, han er forsvundet d. 1/4 da vi skulle flytte til fyn, han slap ud den dag vi skulle flytte. Han er vildtstribet m/ hvidt bryst, lave forsokker og lange bagsokker.
Jeg håber at der er nogle der vil hjælpe mig, da Mis er meget savnet her på fyn, og går rundt uden at kunne komme hjem i Nykøbing. Han plejer at holde til i området Statoil-løvbjerg-gågaden-posthuset og bag (kirken) på kirketovet, da han forsvandt fra Toftegade.

DER er et billede i mit album under Tango og Stritters killinger, og flere er på vej.

Håber at der er nogle der vil hjælpe mig med at finde ham derover, da man er magtesløs på fyn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mis savnet i Nykøbing Mors
  • #1   22. apr 2008 Har du kontaktet de gamle naboer og bedt dem om at kigge efter ham?

Er han øretatoveret?

Håber han blir fundet i god behold

• #2   22. apr 2008 noboer osv er kontaktet, også hende der bor i lejligheden nu, mwen ingen har set ham. Der er også ledt på gamle adresser og ved Statoil, hvor han plejer at gå med ind..

Katten tilhører en ung pige, der har boet ved os, og derfor har jeg oprettet tråden, det er er en af vores killinger fra sidste år. Han er desværre ikke mærket, hvilket jo ville have lettet eftersøgningen en del.

Han er desuden efterlyst alle steder, vi har kunne finde, hvor man kan det..

Kommentér på:
Mis savnet i Nykøbing Mors

Annonce