Mors mis har spist vindue/r:'( {{forumTopicSubject}}
Min mors kat har sammen med sin bror hamstret vindruer fra køkkenbordet og leget med dem, og har fået spist nogle af dem. Min mor vidste ikke at de er giftige for katte, og idiot som jeg er, har jeg aldrig tænkt på at fortælle hende det
Han begyndte at få symtomer som dovenhed/svækket, opkast. Min storebror googlede symtomerne, og fandt så at vindruer er giftige for katte.
Han blev så indlagt hos dr.dyr i forgårs til opservation, fik en masse væske osv. og hun kunne komme og hente ham i går morges. Men i aftes fik han det dårligt igen, mor ringede til dr.dyr men de eneste der havde (noget med nattevagter) el. i den dur, i nærheden, og kunne tage imod ham, var et dyrehospital, som min mor havde dårlig erfaring med.
Han blev så kørt til den "rigtige" dr.dyr i morges.
Nu er der ikke andet og gøre end afvente og se hvad der sker..
Nogle som har gode råd, el./og efaring med lignende, som jeg kan give videre?
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Er den så indlagt nu? Så skulle den jo gerne være i sikkerhed.
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 90
Hun bedte dem om at ringe til hende, hvis der skete noget, men de har ikke ringet, så det tager vi som godt nyt.
Da hun var oppe med ham, kunne de intet sige, om han ville klare den eller noget som helst.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 90
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Gitte **Er det virkelig så farligt med vindruer ??? Det kan man jo ikke lige vide.**
Nej, det er jo ikke noget man lærer i skolen.
Rosiner, kakao, chokolade, løg og avocado er også giftigt for katte. (det er dem jeg lige kan huske udenad).
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
dec 2006
dec 2006
Mors mis har spist vindue/r:'(