{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

.................HJÆLP................ {{forumTopicSubject}}

Min kat har fået et mærkeligt sår mellem skulderbladende, ved ikke hvor det kommer fra og er derfor nødtil at tage til dyrlæge med hende.......... Derfor ville jeg høre om der var nogen der kendte til en god men billig dyrlæge? jeg bor på Amager i Kbh så det skal helst være i Kbh et sted, så jeg ikke skal tage så lagt med hende......... jeg har hørt der skulle ligge en god dyrlæge på Jagtvejen (nørrebro)..... nogen der kender til den...???

På forhånd Tak................

Anna........................


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .................HJÆLP................
  • #1   27. sep 2004 Hmm bor på fyn.. Såå. plejer det ikk og være dyrt i KBH?

  • #2   27. sep 2004 jo det er også det jeg er bange for at det er.............. men altså, hvis det kan gøres billigt så erdet fedt, min hvis ikke, så må det bare være sådan.... katten skal jo til dyrlæge uanset hvad....;-) har fundet en dyrlæge, skal der hen kl 12.............


    Knus Anna......................


  • #3   27. sep 2004 tak for dine bud, den hjar ikke lopper da det er en indekat og har ikke været i kontskt med andre dyr og har fået en loppekur før, og i det hun er indekat har hun ikke været oppe at slås.... og muligheden for hun har kløet sig er heller ikke så stor da det er lige mellem skulderladende omme i nakken og lige på det sted kan hun ikke nå............. det er alt dette der gør mig lidt nervøs.......... det havde set meget anderledes ud hvis hun var udekat, så var sansynligheden for alt dette meget større, men den er ret lille.... men har fået en tid her kl 12......... så må vi se hvad hun sider, dyrlægen, tihi... Minu bliver nok ikke så glad.....

Kommentér på:
.................HJÆLP................

Annonce