{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Karakterer! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor bliver folk sure over at få middel? Middel er da helt fint.
Lav-Kedelig
Middel-Normal lækker mis
Høj- Super lækker mis
Ekstra høj- Virkelig noget ud over det sædvanlige
Burde man ikke stemme på den måde?
Jeg har slet ikke lyst til at stemme hvis jeg syntes katten er middel, for så bliver folk rigtig sure/skuffede....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakterer!
  • #1   16. dec 2005 Jeg synes egentlig at karakter systemet burde afskeffes her inde, for uanset hvad folk siger bliver der altid pisket en stemning op over lav eller middel... hvorfor skal andre bedømme ens kat? så længe man selv ved at ens egen kat er den bedste, sødeste og dejligste hvad kan andres meninger så bruges til?
    Desuden bliver der bare råbt op om hævnkarakter hvis man ikke lige stemmer hvad ejeren synes man skal stemme.

Derfor stemmer jeg ikke mere og jeg kigger heller ikke på de stemmer Mischka får...

• #2   16. dec 2005 Man kunne evt. afskaffe bedømmelserne, og så kunne man i stedet lave en side hvor man kunne lægge sin kat op til afstemning, så kunne man også lave en slags topliste... Ville det være en god idé?

• #3   16. dec 2005 Når man melder sig til sådan noget, bør man altså kunne ta at få en lav stemme, ellers bør man ikke være med, ellers skal systemet ændres, for der jo ikke nogen grund til at der står lav, hvis man ikke rigtig kan få lov at stemme det.
    Eva K- Jeg troede også at man stemte på kattens udseende...

Kommentér på:
Karakterer!

Annonce