{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
189 visninger | Oprettet:

Om karakterer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået et meget surt indlæg fordi jeg har givet en kat 5... Hun siger at jeg måske kun giver gårdkatte høje karakterer og hvad har jeg i mod racekatte.. Det synes jeg virkelig er for meget!!! Jeg kan da sagtens forstå at man bliver sur over at få 2 eller 3, men 5!!? det er jo det næsthøjeste...
Tænk at man ikke en gang kan give 5 taller mere, før man får sure indlæg tilbage...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om karakterer
  • #1   13. mar 2005 ja.... det kender jeg os en der har!!!

• #2   13. mar 2005 Jep... Gav en kat 5 med den begrundelse at der var for lidt tekst. Fik 4 tilbage da hendes kat i hvert fald var pænere end min...

• #3   13. mar 2005 jeg giver MANGE 5-taller... og det er fordi at jeg mener at det "ekstra lækkre" kun er til de katte som jeg syntes er VIRKELIG smukke!! jeg har også fået et par stykker der har skrevet lidt negativt til mig... MEN det må de om... jeg har selv perser katte og er mest til denne rase... og det er der mange der ikke er... så jeg får også mange 4 og 5-taller tilbage... men jeg er ligeglad.... for jeg hved hvad mine misser er og det er ikke noget man kan bedømme ud fra et billede... *ss* så lad os nu bare hygge os herinde og være søde ved hinannen....*ss*

• #4   13. mar 2005 ja synes jeg osse vi skal bare hygge os har osse oplevbet mange af de der negative hilsner pga et 5tal så men er ligeglad med om jeg får mindre tilbage af andre fordi jeg ved hvad min kat står for og det kan ingen billeder vise og det samme med hensyn til udf. de er squ osse underlige så ja lad os være glade herinde og sige ja vi ved da vores egen kat står for

• #5   13. mar 2005 Jeg er glad for at i er enige, for det er sku for meget med dem der bare vil have 7 af alle og bliver helt vildt sure hvis de får mindre!!

Kommentér på:
Om karakterer

Annonce