har fået aflivet min kat :( har fået aflivet min kat :(
jeg måtte med min sunde fornuft få min dejlige kat blackie aflivet fredag nat...mig og kæresten skulle i byen og vi gjorde os klar, hyggede med kattene og så afsted vi tog. Men men men da vi så kom hjem lå hun i brusekabinen og var indsmurt i hendes eget urin. Jeg tog hende ud og hendes ben faldt sammen under hende...sad lidt og rykkede med bagbenene og ingen reaktion fra katten. Ringede til dyrlægen som sagde vi skulle komme med det samme...han kunne så fortælle os at hendes lever og nyrer var stået af og at han ville mene det var noget hun var medfødt med og som bare var blevet værre igen årene...så sagde han ordet aflivning og mit hjerte gik bare i stå med det samme, tårene strømmede ud af øjnene på mig men vidste jo at det var det bedste for katten...det var det værste jeg har prøvet hele mit liv sidde der og sige farvel til en kat man har haft i fem år også lige pludselig blev hun revet væk fra mig...pu ha dette er enormt svært at skrive uden man fælder flere tårer....men alt i alt kan dette så fortælle hvor hurtigt det kan gå, også med dyr.
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Det er bare så svært at skulle sige farvel, også selvom man ved det er det bedste og eneste rigtige.
Mange medfølende tanker
Pia
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 78 Svar: 510
det flammer så stille og tyst
tit det bringer mig frygt og smerte
men mindet om dig gør det roligt og lyst
Jeg er ikke mere den samme
Jeg er ikke mere mig selv
På grund af hjertets flamme
er jeg nu helt speciel
Og flammen jeg bærer, er dig