Jeg har fået aflivet Olfert {{forumTopicSubject}}
Vi har været nød til at få aflivet vores elsket Olfert i søndag's pga. at han var blevet syg, det er bare det sværeste i hele verden, men det eneste rigtige at gøre, når katten ikke er rask. han lå kun og sov og løftede ikke engang hovede når jeg snakkede til ham, han var helt udmattet. Det mad han spiste kastede han op igen, og han's ene øre var helt lukket til, dyrlægen fortalte at han's øre var fuld af polypper og at det selvom han blev opreret ville vende tilbage og give ham stor smerte, grunden til at han kastede op var enten pga. at han's lever eller nyre var dårlige eller at han måske havde en kræft svulst, og hans plus var også unormal høj. Jeg ved det er den helt rigtigt beslutning vi traf, men vi savner ham bare så meget, han kom tilløbende til os som en lille killing, som var monster sulten, og han forblev ved med at være en lille "patteunge" også overfor vores 2 andre katte han gik altid hen til dem og skubbede sit hovede hen til deres for at blive vasket på hovedet og nusset af dem. Jeg har slettet han's billeder herinde fordi det på nuværende tidspunkt gør alt for ondt at se på dem for mig.
Vi elsker dig allesammen Olfert og savner dig, ære være dit minde.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 57 Svar: 260
Rest in peace Olfert
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Føler med dig i denne svære stund,
R.I.P Olfert...
Knus Sanne
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Men tænk på, at du gjorde en god ven den sidste store tjeneste, nemlig at lade ham få en barmhjertig død frem for at skulle dø selv under angst og smerter.
Sorgen er den pris, vi betaler for at miste en, vi holder af, og når jeg har været aller mest ulykkelig, har jeg spurgt mig selv: Ville du hellere være ligeglad?
Mistet ham helt, har du da heller ikke, for han vil jo altid bo i dit hjerte.
Du har gode minder om ham, så sæt du hans billede ind igen. Det fortjener han da.
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Ja,det gør så ondt i øjeblikket,at se billeder af ham,det ved jeg kun alt for godt,men senere er det faktisk dejligt,så kan man stadig huske på de små særheder der var,håber du forstår..
Sov sødt Olfert ;o)
Trøste kram til dig Betina...synes nu du skal lave et minde album af ham i Fotoalbums,det fortjener han
Gitte.
Jeg har fået aflivet Olfert