Samson aflivet {{forumTopicSubject}}
ØVØVØV
Er lige kommet hjem fra dyrelægen. Havde alle kattene 5 stk. med til vaccinasion, helbredstjek og ormekur. Det gik også rigtig godt med de første 3, men da jeg åbnede ind til samson og bølle gik det galt ... Samson angreb bølle 3 gange som han ellers aldrig har gjort før. Tog så låget af kassen for at tage ham ud .... AV AV AV så var det mig det gik ud over .... Han var bare slet ikke den kat jeg kendte .... Efter han havde fået lidt tid til at falde til ro prøvede vi igen men ak nej ....
Jeg valgte at få ham aflivet da de skal på pension på mandag et stykke tid da jeg står uden bolig i mellem 1 uge og 1.mdr.
Jeg ved ikke om det var det rigtige at gøre, men han var heller ikke så glad for de andre katte herhjemme. Hans alle bedste ven har nok været Min datter Emma og selvfølgelig mig selv.
Han var nok bare en ene kat. Jeg ved han har det godt nu .... Men kan ikke lade være at tænke om det nu var rigtigt ....
ØVØVØV altså hvor jeg ommer til at savne ham meget.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Vi har oplevet det samme med Missi, sidst vi var hos dyrlægen. Godtnok har hun temperament, men hun gik fuldstændig og totalt amok hos dyrlægen efter hun havde været i narkose og skulle i transportkassen. Hun teede sig værre end end vildkat - og dyrlægen havde aldrig nogensinde oplevet noget lignende. Hun gik til angreb på alt og alle, men heldigvis blev hun helt rolig, da hun endelig blev bakset i transportkassen og hun har været fuldstændig normal siden, selvom vi havde vores stærke tvivl på det.
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Katte: 9 Emner: 10 Svar: 89
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 20
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 67
Knus
Samson aflivet