1.264 visninger
|
Oprettet:
Foder og kattegrus {{forumTopicSubject}}
Hvad kan I anbefale af
FODER
til en maine coon, steriliseret, 2 år, hun
til en en god pris, men også¨af ordentlig kvalitet
(Og hvor meget spiser en kat om dagen cirka?)
GRUS
til en lejlighed, til en indekat, semilanghåret
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 47 Katte: 15 Emner: 90 Svar: 747
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 32 Svar: 253
Af grus helder jeg til Extreme Classic, eller Ever Clean, også lidt dyrt, men hvis man holder den ren, kan gruset holde rigtigt længe.. - Og man er også fri for den stank! Håber det var brugbart..
Jeg har svært ved at svarer på hvad de spiser om dagen pr. kat, da skålene her altid ewr fulde Hehe.. Og godter får de også lidt af ..
jun 2009
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 76 Katte: 5 Emner: 112 Svar: 683
jun 2009
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 76 Katte: 5 Emner: 112 Svar: 683
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Der er meget kød, synes ikkke det er dyrt
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 24 Svar: 177
jeg vil stadig købe produkter hvor hoved delen af indholdet er kød og ikke skrald/fyld .. men det er jo som man ser det ...! jeg vil ikke have junk food hver dag og det skal kattene da heller ikke... !
her serveres Applaws (tørfoder) og Barf (råfoder) og det spises med stor fornøjelse
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Svar: 159
Grus: Golden Grey Master er et super godt grus, som klumper fantastisk, er drøjt i brug og billigt. Jeg vil sammenligne det med Extreme Classic men til billigere penge.
sep 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 46
Da det er min første kat, har jeg ikke nogen erfaring og vil min kat det bedste, og det er dejligt jeg kan få tips og inspiration fra et sted med så mange kyndige
sep 2008
Og for det første - søgefunktionen er langt fra vel virkende
For det andet - jeg har spurgt ind til min situation i særdeleshed - fx race og boligforhold
For det tredje - jeg har ikke aftvunget dig et svar
sep 2008
Bare svar mig på hvad problemet for DIG er at JEG spørger andre til råds?
Jeg er jo netop ved at sætte mig ind i hvad andre har af erfaringer og gode råd, og jeg har skam ikke spurgt om det her før
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 6
mht. foder kan jeg kun sige, hvad de andre gør. royal canin er rigtig godt, det mætter på en helt anden måde end det billige fra netto. -derfor holder det også længere. men jeg vil anbefale at du køber en stor pose, da du sparer penge på den måde.
men start ud med at bland det sammen med det foder den får nu, så undgår du maveproblemer. -den skal lige vænne sig stille og roligt til nyt foder
Foder og kattegrus