Kattegrus+foder. {{forumTopicSubject}}
Hej
Min kæreste og jeg får 2 Russian Blues her i starten af september og glæder os helt vildt! Har haft katte før, men da vi flytter og vores katte er van til at være ude, har min mor ''overtaget'' dem
Det her er mine første race katte. Har taget tests og alle siger at Russian Blue er den perfekte race for mig + så er det virkelig en utroligt smuk race.
Mit spørgsmål er så, hvilke katte grus i kan anbefale? Vil træne dem til at deres bakker kommer til at stå Catinet. Hvis i ikke ved hvad det er, er der her et link: (link fjernet)
En virkelig smart opfindelse der skjuler katte bakken godt, mindsker lugt og gemmer diverse tilbehør af vejen
Mit andet spørgsmål er, hvilke foder i kan anbefale? De kommer primært til at være indekatte, med mulighed for at trække frisk luft ude på terrassen, så det skal vel ikke være noget foder med høj fedt procent, da jeg helst vil holde dem i god form, så de bevare deres smukke muskuløse kroppe.
Håber i kan hjælpe. På forhånd tak
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Nå, men jeg kan anbefale Golden Odeur (købes hos Zooplus) og af foder bruger jeg Royal Canin.
Lige nu Sterilized Appetite Control, men der er jo mange varianter.
Vådfoder er lidt forskelligt, nogle gange er det Shesir eller andet kornfrit, andre gange er det også RC.
aug 2010
jun 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 29
Og tak!
aug 2010
Nå ja, det skader jo ikke at prøve, det værste der kan ske er jo bare at man har spildt pengene
Og det har jeg altså lige selv gjort på en kravlegård
jun 2012
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
http://www.ikeahackers.net/category/hacks/pet-furniture/cats
Vi er rigtig glade for fodret Orijen. Og tigerino grus.
http://t.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/orijen
http://t.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/tigerino/394280
aug 2013
Følger: 2 Katte: 2 Svar: 3
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
for mig er det eneste grus som dur Superclump kattegrus fra petworld.det holder på lugten, klumper fint og det er bare som det skal være. Har prøvet stort set ALT, lige fra ikke klumpende, det der øko noget, ec, ak og meget mere, men intet af det er så godt som superclump. får 2 sække a 15 kg til 169 kr
og med 17 styks så skal grusset altså kunne klare noget
jun 2012
Tak for nogle gode bud. Jeg kan se at jeg bliver nød til at prøve mig frem, sammen med misserne, hvad vi bedst kan lide
aug 2013
Følger: 2 Katte: 2 Svar: 3
aug 2010
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Fik bobtails og snowshoe (kender jeg ikke) med 91%
Og sphynx, MCO og NFO med 90%
Lidt sjovt, fordi overvejer bobtails eller MCO som næste kat... og er blevet mere interesseret af sphynxen og rent faktisk begyndt synes at de er nogen smukke katte.
jun 2012
I starten var jeg faktisk på udkig efter Havana Brown, men at finde en dansk kennel der avler havana brown var helt umuligt..
Kattegrus+foder.