{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Hjælp, urolig for hva der vil ske .... {{forumTopicSubject}}

For at starte helt fra starten af, min Hun kat Chili fik kigginger i oktober sidste år og vi fik solgt alle killinger på nær en vi gerne ville beholde ... Nu er vi så blevet kontaktet af dem der købte vores mindste hun killing om at de ikke kan beholde hende mere og self vil vi gerne have hende tilbage.

MEN .... Hvordan skal jeg gøre med at lukke Emma sammen med Vores Chili og Chika ???

Vil jo gerne at det skal gå så godt som muligt for alle ....

Skal hente hende her ved en kl. 16.00 tiden idag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, urolig for hva der vil ske ....
  • #1   16. feb 2010 du skal lukke hende ud sammen med de andre, og give dem plads til at hilse på hinanden. De vil ikke kunne genkende hinanden, så der vil nok komme hvæs og dask, men de skal nu nok finde ud af det sammen. Sørg for at vise hende hvor mad/vand er og kattebakken.

• #2   16. feb 2010 Der er ikke nogen af dem der er vant til at komme ud .... så det bliver lidt svært ???

Men vi bor i en 5 værelset lejlighed så mon ikke der er plads nok, for det er kun morén der har været lidt ude og hun vil osse helst være inde så det næsten synd at tvinge dem ud

• #3   16. feb 2010 Bare luk dem sammen, der bliver nok lidt hvæsen og sådan noget, men bare giv det tid, det skal nok gå (: du skal self. lige holde lidt øje med dem det første stykke tid, men jeg er sikker på at det nok skal gå.. (:

• #4   16. feb 2010 ja jeg mente ud af transportkassen smiley hehe... de skal ikke lukkes udenfor sammen smiley bare ud af transportkassen og ind i lejligheden smiley

• #5   16. feb 2010 Jeg har da oplevet at hente en kat tilbage, som havde været væk herfra i 1½ år. Både den og de andre katte opførte sig, som om den aldrig havde været væk.

Så jeg ville bare lukke dem sammen med det samme!

• #6   16. feb 2010 Jeg købte i sin tid to piger fra samme opdræt og hentede så den tredje ca 2½ uge senere og det var også som om de aldrig havde været fra hinanden, de lagde sig straks sammen og soignerede sammen alle tre, trods jeg endda havde fået af vide de to første ikke var så begejstrejede for hinanden, og de har aldrig vist tegn på det ikke lige var sagen tværtimod...

Kommentér på:
Hjælp, urolig for hva der vil ske ....

Annonce