{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Sandra j
Sandra j
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20

Virkelig IRRITERENDE kat!!! hjælp !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er barnepige for en familie og jeg lyver virkelig ikke, hvis jeg siger at jeg ALDRIG har mødt så irriterende en kat!

Den er ikke fuldvoksen endnu, men den hopper op på bordet HELE tiden! den lader simpelthen bare ikke være ! Det hjælper ikke med vand !! hvad kan jeg ellers gøre? synes virkelig det er klamt og så snart jeg går imod den så hopper den ned fra bordet og op igen når jeg vender ryggen til !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig IRRITERENDE kat!!! hjælp !!!
  • #1   31. jan 2010 snak med familien om det.
    de syntes måske ikke det er klamt.
    det er deres hus så det er deres regler der gælder, lige meget hvor klamt du syntes det er.
    du skal passe og måske opdrage lidt på barnet (hvis barnet er til fare for sig selv eller for ander).
    de er IKKE din opgave at give skidebalder hverken til barnet eller katten.

så snak med familien og hvis du virkelig ikke kan affinde dig i at katten er på borderne må du finde dig et nyt arbejde...

hilsen fra en tidliger barnepige, som sagde op pga familiens hund.

• #2   31. jan 2010 jamen hvis katten er vant til at må det derhjemme så skal du ik opdrage den,
    det er det samme som at man ik opdrager på andres børn . .

du må bare gøre rent når katten er væk igen og derefter så må du sige du ik kan passe den mere. .

• Sandra j
    Sandra j Tilmeldt:
    aug 2008

#3   31. jan 2010 nej nej, den må jo ikke gøre det. men damen har aldrig haft kat og hun sætter den bare ned, hvorefter den gør det igen. hun ved simpelthen ikke hvad hun skal gøre. jeg har konfronteret hende.

og jeg ved det heller ikke for min egen kat har aldrig gjort sådan noget

• Sandra j
    Sandra j Tilmeldt:
    aug 2008

#4   31. jan 2010 hvad gør i andre når i "skælder" en kat ud`?

• #5   31. jan 2010 Jeg siger bare NEJ til mine katte, og de lystre til dels... Heldigvis er det jo ikke værre end at man kan tørre bordet af på to minutter, dog har mine katte lært når jeg er hjemme ikke at gå på bordet. Men så snart jeg er gået ud af døren så står de oppe på bordet og "vinker" farvel smiley

• Sandra j
    Sandra j Tilmeldt:
    aug 2008

#6   31. jan 2010 når jeg siger "NEJ" så glor den bare på mig... og hvis jeg ikke rejser mig for at gå imod den, så bliver den ved

• #7   31. jan 2010 Til sidst hopper den ned uden du behøver at rejse dig.... Det er sådan man opdrager dem.... Sig nej samtidig med du forhindre den i det du ikke vil have den til.... Den skal jo lige kende betydningen af NEJ.

• #8   31. jan 2010 Uh, jeg var godt nok blevet gal, hvis gæster i mit hjem begyndte at opdrage på mine katte eller sprøjte vand på dem.

Og herregud, hvis du ikke kan tåle at se en kat udøve naturlig adfærd, så sig da op, og find et nyt job hos nogen der ikke har kat.

• Sandra j
    Sandra j Tilmeldt:
    aug 2008

#9   31. jan 2010 Så hvis i havde en barnepige og katten hoppede op på bordet når der blev dækket bord og man skulle spise, så skulle barnepigen simpelthen lade katten gøre det?

• Sandra j
    Sandra j Tilmeldt:
    aug 2008

#10   31. jan 2010 Jeg er ligeglad med andre steder, men når jeg dækker bord og vi skal til og spise synes jeg ikke det er lækkert katten konstant sidder på bordet! ved ikke om i plejer og spise med jeres kat på bordet.

• #11   31. jan 2010 jeg ville tage katten ned når der bliver dækket bord, ingen vand, ingen høje toner, ingen skældud. Den skal nok lære det tilsidst, hvis den konsekvent bliver sat ned hver gang der kommer mad på bordet.
    Så må man bare tørre bordet godt af når man skal bruge det.

• #12   31. jan 2010 at damen sætter den ned er altså også en opdragelses metode :S Man behøver ikke brug vand..

• #14   31. jan 2010 **Så hvis i havde en barnepige og katten hoppede op på bordet når der blev dækket bord og man skulle spise, så skulle barnepigen simpelthen lade katten gøre det?**

Ja, enten det, eller sætte katten ned. Hun ville få sådan et fur, hvis hun begyndte at sprøjte med vand på mine katte.

Og ja, jeg spiser gerne med katte på bordet.

• #15   31. jan 2010 Jeg ville nok lukke katten ind i stuen eller sådan noget lukke dørene ud i køkkenet.. vupti

Kommentér på:
Virkelig IRRITERENDE kat!!! hjælp !!!

Annonce