èn blev til to:) {{forumTopicSubject}}
Lige en lille opfølgning på sammenførslen af Lille Monti som ankom i fredags og min nuværende kat Maui...
Monti gik tjept ud af transportkassen og skulle underøsge det hele, mens Maui, lidt overrasket, observerede ham gå rundt. Hun nærmede ham ikke rigtig de første par timer, men kiggede kun. Dette blev dog senere til at hun nærmerede sig ham, men hvæste.
Der er nu gået 2 dage, og jeg TROR at situationen er fin:) Det er jo også en hel ny oplevelse for mig, så hvis i må meget gerne kommentere med jeres erfaringer osv.
Maui virker på den ene side utrolig interesseret i ham, har næsten hele tidne øjnene på ham og følger efter ham. Jeg kan fornemme hun gerne vil lege med ham, men bliver nogle gange i tvivl om det "bare" er leg, da hun virker meget voldsom og til tider "knurrende" og "hvæsende"??
Den lille, Monti, er egentlig den første til at hvæse og bakke ud tit, når hun kommer hen - måske fordi han synes hun er for voldsom?
Igår lå de begge og sov i sengen, dog med 1 meters mellemrum, og de spiser ved siden af hinanden osv.. så er det ikke meget lovende efter 2 dage?
Og kan det tolkes som, at Maui -min "gamle" kat på kun 7 mdr, lige skal markere sig her de første dage? Men egentllig synes han er ok?:)
Vil meget gerne modtage erfaringer osv:)
Tak:)
Potedask fra Nina, Maui og nu også Monti:)
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 42
èn blev til to:)