{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

han mijaver hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Hej KG...

Jeg har et "problem" med min lille killing på 12 uger,
han går og mijaver hele tiden.
det er på ingen måde et skrig, eller i den stil,
det lyder mere som om han kalder.
Han gør det når han går rundt for sig selv, når han går rundt med de andre, og når vi sidder og kæler ham, drejer han nogle enkelte gange hovedet og kigger os i øjnene hvor han så efterfølgende lige kommer med et mijav.
ingen af de andre katte siger en lyd..
Og oveni dette, så har han også en del luft i maven, vil jeg tro, for han slipper virkelig nogle slemme nogle..

Hvad kan denne adfærd skyldes?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han mijaver hele tiden.
  • #1   14. dec 2009 luften ved jeg ikk helt men når den kun er 12uger har du vel lige fået ham hjem. så han kalder vel på sin mor og søskende. det er mit bud

• #2   14. dec 2009 Min den ene gør det stadigvæk, hun kommer løbende og mjiaver . hun er 8 måneder

• #3   14. dec 2009 miaven ved jeg ikke nogen katte snakker mere ind andre men hvis du næsten lige har fået ham hjem kan det være at han kalder på hans mor og søskene
    ogf andgående luft i maven kan det være orm har han fået ormekur
    hvis det ikke er orm kan det være pågrund af det mad i gaver ham ellers ved jeg det ikke

• #4   14. dec 2009 Ja, vi har haft ham og hans bror i en lille uges tid,
    men hans bror siger ingenting,.

Vi fik en pose royal Canin med til dem, og det var det de var blevet fodret med, siden moderen ikke gav dem mælk længere, men må prøve at fodre med noget andet, for at se om det hjælper. (:

• #5   14. dec 2009 han har fået ormekur. (:

• #6   14. dec 2009 Helt normalt hvis katten er blevet fjernet fra sin mor/familie ..
    Gjorde min Aslan også istarten.
    Vil næsten garantere dig at det er væk om 2-3 uger smiley

• #7   14. dec 2009 Alice A

Gør begge mine også, men det er ikke "samme" som da de var helt små. Nu er det bare et kald om opmærksomhed smiley

• #8   14. dec 2009 okey ja så skulle det jo ikke være orm og hvis det er det foder de for ville jeg mener det heller ikke burdte være det men hvis du skifter så husk endeliga t gøre det gradvis for at deres maver kan følge med
    hvis i kun har haft dem i en uge kan det sagtens væra at der er savn af mor ogf søskene katte er forskellige så at den anden ikke siger noget syndtes jeg ikke er mærkelig

• #9   14. dec 2009 jeg fik mine 2 hankatte da de var 12 uger og den ene miaver/kalder tit og den anden ikke, nu er de snart 9 måneder og det er stadig det samme, de er søskende og brormand kommer som regel når der bliver kaldt!

• #11   15. dec 2009 vores maincoon "snakker" også ekstremt meget. specielt vist han ikk kan se os eller bare gerne vil have opmærksomhed. en stor pludre mis:-)

Kommentér på:
han mijaver hele tiden.

Annonce