Alexander mijaver og kalder hele tiden {{forumTopicSubject}}
Min kat Alexander og hans bror Napolion har boet sammen med mig fra de var små, og har altid været glade og legesyge.
Indtil for 2 år siden hvor Alexander (alfahan) blev syg og bror napolion ikke kunne finde ud af hvem der var alfahan mere.
De slåsser et par gange om dagen og jeg holder mig ude af det i håbet om at de finder en magtbalance.
I løbet af januar måned i år begynder alexander nu at kalde og mijave rigtig meget. Det er højlydt og lyder mest som om han er voldsomt utilfreds med noget.
Jeg ved ikke hvor meget han hyler når jeg ikke er hjemme. Men fra jeg kommer ind af døren til vi går i seng, skriger han sammenlagt 4 timer om dagen.
Det eneste der kan få ham til at holde, er hvis jeg tager ham ud på hans bord og reder hans pels med en blød børste eller hvis jeg aer ham.
Jeg begyndte i midten af 2007 at tage ham udenfor i snor nogle gange, og ser han nu bare hans gåsnor bliver han helt vild og vil udenfor.
Mit spørgsmål er nu om han er blevet for van til at være uden for (går med ham 3 gange i måneden ca.) eller er det hans kamp med hans bror der stresser ham?
Når han er træt eller ikke mijaver er han den sødeste kat, der putter og spinder og hygger. Men resten af tiden kan jeg ikke genkende min gamle kat.
Hjælp og Råd modtages med kyshånd. Da jeg er på nippet til at finde en ny famillie til ham, som har plads til at han kan være ude og ikke har en bror at bøvle med
Begge katte er brødre
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 105
Alexander mijaver og kalder hele tiden