{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Killing med lopper {{forumTopicSubject}}

Min killing hun har fået lopper, så har været et smut forbi dyreklinikken får af få noget til af komme af med bæsterne på.
Har brugt Frontline, men det hjælper da ihvertfald ikke, der er stadig lopper af finde og syntes stadig af hun klør sig lige voldsomt.
Så ville hører om i har nogen gode råd til et mere effektivt loppe middel så jeg kan komme af med de kryb

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing med lopper
  • #1   12. dec 2009 har hørt mange gange at lopperne har udviklet resisten overfor frontline , hvis du har levende lopper mener jeg du skal bruge det der hedder capstar det er yderst effektivt især mod levende lopper . og husk endelig og støvsuge og vaske alle ting grundigt .

• #2   12. dec 2009 prøv og gå ind i forum og søg på lopper så kommer alle de gamle tråde frem . fandt en og kopierede teksten til dig ,.
    Hos dyrelægen kan man købe nogle piller der hedder Capstar. De slår alle levende lopper på katten ihjeld og den virker i 24 timer. På den måde får man ryddet en masse lopper rigtig hurtigt, dog kun midlertidigt, da der ligger æg osv rundt omkring. Men det er meget effektivt, og vidst heller ikke så dyrt. De kan få pillerne så tit man ønsker(en om dagen max), og de er et godt supplement til alm. loppebehandling. Mine har også lopper lige nu, og de får en engang i mellem. Med 1-2 ugers mellemrum. Samt jeg kæmmer dem også nogengange og fanger mange lopper der også.

men jeg ville stadig derefter give dem en månedlig beskyttelse med foreks jeg bruger advantage rigtig godt .

• #3   12. dec 2009 Du skal bare huske at hvad enten du bruger Frontline eller Advantage så skal det HELT NED PÅ HUDEN, det er kun det der kommer direkte på huden der virker,det der kommer på pelsen er virkningsløs *SS*

• #4   12. dec 2009 der er rigtig mange der er imune overfor frontline, så du skal have fat i et andet loppemiddel, hvor gammel er din killing?

• #5   12. dec 2009 Vi havde også fået lopper, og så brugte jeg Frontline, det virkede ikke en dyt, lopperne vrimlede stadig. Så brugte jeg Advantage, og det virkede bare med det samme, jeg har ikke set en levende loppe siden dagen efter de blev behandlet.

Behandler nu fast hver måned, vil aldrig, aldrig have lopper igen!

• #6   12. dec 2009 vi bruger også advantage, jeg behandler dog kun når der er behov for det, hvilket der stortset aldrig er smiley

• #7   12. dec 2009 hvor køber i advantage henne ???
    har hørt om det men ikke kunne finde det nogen steder smiley
    Har bare brugt frontline, vi har kun indekatte og ingen lopper men behandler alligevel da der kommer mange andre i vores hjem der os har dyr smiley

• #8   12. dec 2009 dyrlægen eller dyrehandlere køber jeg den.. jeg har kun set frontline hos apoteket (og i matas har jeg også set frontline)

• #9   12. dec 2009 Jeg har købt Advantage hos dyrlægen og på Apoteket.

• #10   13. dec 2009 Mange tak for alle svarene (:
    Jeg tror jeg vil prøve Advantage og Capstar, tager ihvertfald hen på dyreklinikken og snakker med dem.

Tanja *Ærlighed er noget ikke alle kan klare * - Hun er 14 uger (:

Kommentér på:
Killing med lopper

Annonce