..ellers bliver den aflivet (annoncer) ..ellers bliver den aflivet (annoncer)
Jeg bliver så arrig, når jeg ser "ellers bliver den aflivet" i annoncer. Ansvarsforflygtigelse og forsøg på følelsesmæssig afpresning er, hvad det er.
Jamen så få da dyrlægen til at aflive de katte, siger jeg bare, men lad liiiiige være med at "true" os andre med det - det er sørme ikke andres ansvar, at "man" har anskaffet sig en kat "man" alligevel ikke gider have.
Måske er det også ofte det bedste, at kattene bliver aflivet, for "man" er åbenbart fuldstændig ligeglad med hvem der henter kattene - bare man slipper af med dem
så fik jeg luft.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 819
Hader os disse annoncer, tror tit det er folk der har den der nåååå en lille killing hvor er den sød, også blev den større også har man pludselig "ikke tid/ må ikk ha kat/ skal ha barn" osv osv
spænd dog hjælmen siger jeg bare.....
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
jeg ville ikke have penge for dem, jeg var ligeglad med penge, jeg ville bare sørger for at de fik et godt hvem, og hvis ikke, så beholdte vi dem selv. men vi havde ikke plads til mere end 20 kaniner, og med 10 voksne var det ikke alle unger vi kunne beholde, men hvis det blev nødvendigt, så måtte vi jo bare bygge mere plads, gjorde vi over to tilfælde.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
Det er ikke så nemt når man er så stor en dyre elsker som jeg, og kunne tage alle dyr til mig..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jamen det har du da helt ret i. Men på mig virker det som et forsøg på afpresning at nævne aflivning i en annonce. JEG får i hvert fald ikke plads til flere katte, fordi nogen nævner, at de vil aflive deres. Det er der vel ingen der gør, så det er unødvendigt - og efter min mening usmageligt - at nævne det overhovedet. Og det uanset hvordan ejeren har fået katten.
Jeg har det ok med, at katteejere debatterer på forum, hvorvidt de bør aflive eller omplacere en kat, men jeg synes det er upassende at nævne aflivning i en annonce.
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
de da aflevere den på en af alle de dyrinternater
som findes rundt omkring......
..ellers bliver den aflivet (annoncer)