{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Jeg plejer ellers ikke {{forumTopicSubject}}

at gøre det her, men HVAD FA.... er det her for noget? Sad lige og kiggede på kommentarerne til de forskellige misser og faldt så over en kommentar som faktisk stødte mig, til trods for at det intet har med mig at gøre og ikke er min kat.
Udover en grov kommentar så følger der en lille fin gave med, i form af en LAV karakter.. Hverken katten eller profilen er til en lav.
Er du gal hvor er jeg TRÆT af at folk ikke kan opføre sig ordentligt og tale pænt og bare i det hele taget føre en sober tone og en rar væremåde herinde.
Hvordan kan det være at man skal være bekymret for at give de karakterer man føler for at give, i frygt for at blive hakket ned bagefter? - og hvordan kan det så være at man ikke tør sige noget når lignende sker?
Jeg gider ikke at have en masse lave stemmer på min kats profil bare fordi jeg kæfter op, så derfor har jeg prøvet at holde det pænt inde, men på et tidspunkt så er nok sgu fandeme også nok. (Ja undskyld sproget)

På mig virker det som om at folk generelt (Og jeg mener bestemt ikke alle) sløser mere og mere på standarden herinde og hvis man tillader sig at holde fast på sit, ender det ud i mudderkastning, trusler mv.

KG mangler hjælpe-admins i voldsom grad, ellers så bare nogle admins der reagerer på hvad der bliver skrevet herinde og på hvad der bliver skrevet til dem. - At de reagerer på at der er store antal herindefra der stemmer bestemte brugere ud mv.

Jeg vil til dels stadig have et filter, men jeg vil ikke have filter på længere i en sådan grad at jeg ikke får lov at ytre mig om mine meninger og holdninger.

Jeg håber ikke at jeg er den eneste, og det ved jeg også godt at jeg ikke er, der vil gøre noget for at få KG gjort til at rart sted at være, men samtidigt også et galleri med visse standarder. En side med konstruktive diskussioner og gode profiler af alle vores lækre katte.

Kan I nu alle have en fortsat god aften. Jeg beklager, men nogen gange så bliver man nødt til at lukke noget galde ud, og jeg håber på at der er forståelse på mit anfald.

Her er det link til den kommentar jeg fandt. Eller den profil der har fået beskeden.

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg plejer ellers ikke
  • #1   2. jan 2006 :0) Ja han har også fået min stemme til en billet ud herfra.
    Jeg tror desuden at der meget muligt det du nævner Carina, med at det er den samme Denner der er kommet tilbage bare med et nyt dæknavn OG en kat. Om det så er hans egen eller hva, ja det er ikke godt at vide.

Kommentér på:
Jeg plejer ellers ikke

Annonce