Kastration? {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har en livlig hankat som larmer utroligt meget han har altid larmet lidt men det er som om han bliver højere og
højere det er umuligt at sove i samme rum som ham nu med mindre man vil vækkes ofte.. Han er en Maine Coon, med stamtavle, på snart fire år.
Jeg har ikke kastreret ham endnu, da han ikke strinter eller laver (særligt) mange ulykker ud over at larme..Derudover er han jo en meget flot kat som jeg har haft en drøm om at avle på. Men jeg vil hellere være i stand til at nyde ham end at avle på ham.
Er der nogen der erfaring med katte der larmer bliver mere rolige og henholdsvis mere stille efter en kastration?
Vh Ditte og Oskar
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
jeg tror bestemt på at de bliver mere rolige af at blive kastrareret, men kan ikke garatere det da der jo er stor forskæl på katte. men har hørt flere steder at de skulle falde til ro efter det.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Han går jo og kalder på damer. Han kalder og kalder og kalder, og kan ikke forstå hvorfor der ikke kommer nogen. Det vil stoppe når han bliver kastreret, men som sagt, kan der gå noget tid.
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 13
Kastration?