{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Kastration {{forumTopicSubject}}

Min dreng på 9 måneder skal kastreres på mandag. smiley
Vi skal møde ved dyrlægen klokken 8 om morgenen, og har fået besked på han skal faste fra midnat.

Men er der noget jeg kan gøre, for at det hele skal gå godt? Noget jeg kan give ham med, noget jeg skal give ham at spise dagen inden operationen eller lign?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastration
  • #1   24. aug 2012 Altså dyrlægen har sagt at han skal faste fra midnat af, så er det jo bare med at få ham til at spise indtil da. Måske noget lækkert vådmad eller råt kød hvis han gider det.

Ved ikke hvad din dyrlæge har sagt om vand, men en god dyrlæge ville sige at vand skal stå fremme hele tiden.

Tja du kan give ham et tæppe med, der dufter af "hjemme" som han kan blive puttet med efter operationen så han er tryg når han vågner.

• #2   24. aug 2012 Her hos os, har vi altid fået at vide, at deres vandskål gerne må stå fremme til kl.06. selve dage for operationen. Maden bør naturligvis fjernes senest ved midnat, aftenen før :o) Held og lykke. Det plejer at gå helt fint.

• #3   25. aug 2012 Med menesker er det pga at man risikere, at maveindholdet løber tilbage gennem spiserøret og ned i lungerne,
    Du må drikke ”tynde” væsker som vand, te, kaffe (uden mælk eller fløde), saftevand og juice uden frugtstykker indtil 2 timer før mødetidspunktet.

Så man må formode det er det samme med en kat

Kommentér på:
Kastration

Annonce