{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

tror hun har killinger?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg er lidt uerfaren på det her område så håber på lidt hjælp. min hunkat (sterliceret) på 11 måneder, opfører sig som om hun tror hun har killinger.
jeg har avlet kaniner engang, og bygger min teori på en sterliceret hunkanin jeg engang havde, som huggede alle mine små bamser og plukkede sine hår ved brystet.

min hunkat stjæler alle min kærestes strømper, og lægger dem i hendes madskål. jeg er god klarover at det ikke behøves være fordi hun tror hun har killinger, men kan ikke komme på andre teorier.
hun er meget fjentlig overfor os, men hun kommer altid hen til os som om hun vil sige hej eller nusses, men så lige så snart vi har hånden tæt på hende, så vender hun sig fornærmet om og går?.
hun gider aldrig lege, og det virker som om hun ligger og holder øje med os, og nedstirrer os i flere timer i træk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tror hun har killinger??
  • #1   26. jul 2009 Adfærden med at stjæle ting og lægge dem i madskålen kender jeg alt for godt, men vær du så bare glad for, at det ikke er dit armbåndsur, hun stjæler og lægger i vandskålen.

Den beskrivelse, du ellers giver af hende, svarer da slet ikke til den, der står i din profil om hende.
    Denne her tyder nemlig på, at hun direkte er bange for jer.
    Hvornår lagde du mærke til, hun ændrede sig, og kan du forestille dig, hvad der har været årsag til det?

• #2   26. jul 2009 mega

det har 'kun' varet i ca 1½ - 2 uger, og jeg er virkelig bekymret for hende, for hun hopper gerne op til os, og vi prøver at undgå øjnkontakt med hende, og prøver at lokke hende hen til os med mad og rolig snakken. og plejede at være stik modsat.
    og lige nu mens jeg skriver det her går hun op ad mig og snuser og strejfer hendes hale op ad mit ben, men ved hvis jeg kigger på hende, så går hun væk.

• #3   26. jul 2009 Har du (eller en anden) gjort noget med magt over for hende - holdt hende fast, givet medicin el.lign.?
    Hvis I pludselig har skreget højt med store fagter, kan det også have gjort hende bange.
    Hvis hun har store pupiller, er det tegn på, at hun har ondt et sted, og det kan også være tegn på angst.
    Kommer hun normalt på bakken, og spiser hun normalt?

Men at hun vogter på jer i timevis på den måde, kan altså tyde på, at hun er meget usikker på, hvad I vil foretage jer.

Kommentér på:
tror hun har killinger??

Annonce