Tror hun har noget i halsen... {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen :o)
I går aftes da min ene kat kom hjem, bemærkede jeg at hun hostede lidt da hun spiste, og det virker lidt som hun har noget der sidder og irriterer hende i halsen...
Måske har hun spist en fugl, og det er lidt ben eller noget?
Hun er stort set ikke hjemme i denne tid - hun er nemlig en eventyrlysten lille havetiger - så har først set hende igen nu her til aften, og hun hoster stadig:(
Spørgsmålet er så om jeg skal forsøge at holde hende inde hvis hun kommer hjem igen i nat, og få en tid hos dyrlægen i morgen?
Eller ska jeg slå koldt vand i blodet, eller er der noget jeg selv kan gøre?
Frygter lidt at det vil blive en vældig omfattende (og dyr) omgang med røngten osv. hos dyrlægen...
Det skal ikke forstås som at jeg er for nærig til at tage hende til dyrlæge, men det ville bare være en skam hvis jeg hastede til dyrlægen for noget der ville være gået i sig selv.
Har ikke oplevet dette med nogen af mine katte før, så håber I kommer med nogle inputs
Hilsen Lena W
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
hoste, kan være tegn på spoleorm i lungerne
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 2
Hun kom ind og ville kæles, lidt efter jeg havde skrevet indlægget, og jeg gav hende en god kløtur under hagen, og gnubbede hendes hals - og efter det har jeg faktisk ikke hørt hende hoste - så håber det er gået væk.. Ellers tager jeg hende til dyrlægen hurtigst muligt.
Det virkede ikke som en 'bræk' hoste, men nærmere som om der var noget der irriterede hende- lidt sådan bøvse-agtigt og så synkede hun et par gange bagefter...
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Tror hun har noget i halsen...