{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Hvornår kan jeg lukke misserne ud? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 dejlige killinger på 16 uger, den ene en mailcoon, og den anden en blandning.
De har begge været ude i sele, men hvonår kan jeg slippe dem løs uden sele?
Hanne som er en blandning er vild efter at komme ud,og har flere gange sneget sig ud, og vi har så kunne fange ham uden de helt store problemer.

Med venlig hilsen Sheila


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår kan jeg lukke misserne ud?
  • #1   14. jul 2009 Jeg ville vente til jeg havde haft dem i tre - fire uger. Samt lægge lidt af deres efterladenskaber ved hækken så de kan lugte hvor de ca befinder sig henne .. (:

  • #2   14. jul 2009 Hej Cathrine

    Tak for rådet, det lyder som en god idé


  • #3   14. jul 2009 Hvis de endnu ikke er øremærket og neutraliseret, er det bedst at vente til det er gjort.
    Du bor vel sådan, at kattene selv kan gå ind i huset igen? De første gange kattene lukkes ud, så lad en dør stå åben, så de hurtigt kan løbe ind, hvis noget skulle forskrække dem.


  • #4   14. jul 2009 <b>Vil sige det samme som tinka. få dem øremærket og neutraliseret først. og når de er kommet ovenpå efter det, kan du åbne en dør så de kan gå ud i deres eget tempo. og kan løbe ind igen hvis de bliver forskrækket. men uanset hvad så skal man holde dem inde 3-4 uger inden de lukkes ud. så de kan finde tilbage igen

Kommentér på:
Hvornår kan jeg lukke misserne ud?

Annonce