{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår må jeg
  • #1   18. jul 2008 Nu er jeg selv ret ny, så jeg er nødt til at vide hvor gammel din kat er.
    Kan dog fortælle mine killinger får lov til at smage det de har lyst til, ligeså snart de kommer ud af kravlegården.
    Da vi har flere voksne katte kan det ikke undgåes de smager på deres mad og det sker der heller ikke noget ved. De vil også gerne smage det vi får og det får de lov til. Selvfølgelig ikke hvis det er stært krydret mad, men ellers får de en lille bid hvis de beder om det.
    Bare man starter i det små og ikke udelukkende lader dem leve af menneskemad, så sker der ike noget ved de får en smagsprøve, Som regel vil de helst have deres egen mad når det kommer til stykket.
    Hilsen Elin


  • #2   18. jul 2008 altså hun er ved sin 9 uge nu hun er mest interraseret når vi drikker mælk eller cacao mælk

  • #3   18. jul 2008 Komælk er generelt set ikke godt for katte. I det hele taget bør katte spise kattemad - det meste menneskemad dækker ikke kattenes ernæringsbehov.

  • #4   18. jul 2008 katten må få en lille godbid fra jeres bord ind imellem. men ikke noget med for meget salt eller krydderrier.

    det optimale er at vænne dem til at spise kattemad og kun det. for nogle katte vil så pludselig kun have menneskemad og det er jo ikke så heldigt da det ikke dækker deres behov og kan slå maven helt i stykker.

    kakaomælk skal i holde jer fra, der er alt for meget sukker i til det lille bæst.

    så alt i alt ville jeg ikke give hende menneskemad overhoved uanset alder. Ting son eller torskerogn må de dog gerne få.
    lidt leverpostej eller ost er det eneste menneskeguf mine får.

    og så frisk hakket oksekød, for det er bare guf


  • #5   18. jul 2008 oki mange tak for hjælpen... så blev jeg lidt kloger

Kommentér på:
hvornår må jeg

Annonce