{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing i kattebakke
  • #2   9. jul 2009 der er nogle katte som ikke dækker til og ved dem kan det betyde dominans.. Ikke at det er negativt, men fører katten kan godt lade vær med at gøre det..

Men der er mange ting der kan være skyld i det. For det kan også være at den ikke har tid til det, men at den hellere vil lege

• #3   9. jul 2009 tja jeg har en hunkat som er fra april sidste år, hun skraber det heller ikke til, men selve bakken/kassen får en ordenlig tur , som om hun vil forsøge at dække den til. så mon ikke det er meget normalt, en bekendt's hunkat gør det samme som min...

• #4   9. jul 2009 Min missemor skraber fem min før hun gør det hun nu en gang skal og nogen gange bliver vi nød til at sige stop til hende efter hun har vret på bakken fordi hun bliver ved og ved med at skrabe.
    Den ene af killingerne skraber slet ikke, hun vil gerne have det overstået så hurtigt som muligt og lægger ikke altid mærke til at der lige manglede den sidste knold så den falder udenfor kattebakken.
    0g den sidste killing, gør det som vi ville mene er normalt - Men katte er meget forskellige med nogen ting. Men sådan er vi mennesker jo også smiley

Kommentér på:
Killing i kattebakke

Annonce