{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

det bedste for Gwen? {{forumTopicSubject}}

Så har jeg truffet den svære beslutning.

Jeg har fundet et nyt kærligt hjem til Gwen.

Hun har fra 6 mdr.s alderen været sky, og er meget sin egen det meste af tiden. Hun legede ikke med sin bror længere og istedet fpr at slå igen knurrede og skreg hun når han var for hård ved hende.

Jeg har fået hende undersøgt hos dyrlægen, men hun fejler intet.
Jeg har fået en legekammerat til hendes bror så hun kan være i fred.
eg har givet hende et sted hvor hun kan være i fred og hvor drengene ikke kan komme op.
Hun fodres seperat to gange dagligt for at få kalorier i hende.

Men lige lidt har det hjulpet og ved sidste dyrlægetjek har hun tabt sig fra 4,2-3,6 på 5 mdr.

Her går mine alarmklokker igang og jeg spørger endnu engang dyrlægen om hun fejler noget. de tjekker hende grundigt, men uden resultat, min pige er stresset.

Nu står jeg tilbage med en følelse af at måtte melde pas. Det er svært at tænke på at det liv jeg kan tilbyde hende ikke er det hun har brug for når jeg elsker hende så højt. Nu går jeg så den slagne vej og har fundet nogen der har 1 anden kat, hun er udekat og ommer kun hjem om aftenen. Hun er også meget sig selv, så det er de nye ejere vandt til.

De har spurgt meget ind til hvordan de kan gøre det bedst for hende, så jeg har en rigtig god mavefornemmelse (det er min tante så jeg kan jo også besøge hende tit) men åh hvor er det hårdt at skulle sige farvel til min skat om mindre end to mdr.

jeg trængte bare til at lette mit hjerte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det bedste for Gwen?
Kommentér på:
det bedste for Gwen?

Annonce