{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

ang. min nye killing.. {{forumTopicSubject}}

hejsa allesammen..

åhh. har li været ude og se min bette nye killig.. nå hvor er han sød.. men nu har min kæreste set en creme farvet altså en a søskende til alvin.. prøv at se billeder.. hvilken en synes i der er sødest..

der er en a killinger.. den eneste hun killing i kulet.. den fler farvet killing på billederne.. den nogen gange ligger dne bar og så kan du ikk komme i kontakt me den og selvom du tager dne op ligger dne bar helt stille som om den er død me åbne øjne...
så li 1-2 min bagefter liver den op og begynder at gå lidt rundt.. det er den killing der er mest livlig sådan til tider og får os noget at spise.. dyrlægen siger bar at sådan er der nogle der er.. hmm.. nogen ideer til hva man kan gøre..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. min nye killing..
  • #1   6. jul 2009 Jeg ville ikke kunne vælge - De er bare skønne smiley

Men Kristina, hvorfor vælge - tag dog dem begge to.

De fleste mennesker i dag har to katte, netop fordi de ved, hvor meget det betyder for en kat at have en artsfælle. Det er tilmed det optimale at have dem fra killinger, og helst kuldsøskende.

En enlig killing bliver ulykkelig, når den fjernes fra sine vante omgivelser, sin mor og sine søskende. Kommer to af sted sammen, er det noget helt andet.
    I får også MANGE flere søde og sjove oplevelser ved at se dem tonse rundt efter hinanden, I får også dobbelt opmærksomhed, og så kan I gå hjemmefra med god samvittighed, fordi de to har hinanden at lege og putte sammen med.

Jeg har i over 20 år aldrig sendt en killing ud alene, og de tilbagemeldinger, jeg har fået, har uden undtagelse altid været "Aldrig mere kun én kat".

Kommentér på:
ang. min nye killing..

Annonce