1.933 visninger
|
Oprettet:
Skal døde katte oprettes? {{forumTopicSubject}}
Det er der åbenbart delte meninger om og folk bliver stødt over døde katte bliver oprettet herinde.
Nu har jeg f.eks. en kat herinde som er død. Jeg kan ikke forstå, at vores katte skal gå i glemmebogen fordi at de er døde. Selvom de ikke længere er i blandt os på jorden lever de videre i vores hjerter og minder.
At vi gerne vil vise vores kæreste, selvom de ikke er i blandt os længere er efter min mening ikke bizart. Det er blot folk som ikke vil se døden i øjnen, som syntes dette.
Hvad syntes i?
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 109 Svar: 437
Man bør oprette døde katte på mindesiden i stedet for kattegalleriet!
Jeg vil lige tilføje at jeg ville synes det var en super idé hvis der blev tilføjet en mindeside herinde for døde katte, hvor man kunne mindes dem, men ikke dyste osv. Synes det ville være en ideel løsning på problemet. Siden folk gerne vil mindes de døde herinde...
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 47
Folk er forskellige og har forskellinge meninger, sådan er vi bare.
Jeg syntes det var en alle tiders ide Katja kom med, at der blev oprettet en minde side på KG.
Til Ove K: Jeg vil dog sige, jeg er selv meget bevidst over min kats død og jeg har accepteret dette.
Til BucketBente: Jeg var ikke klar over der var sider hvor på man kunne minde ens katte som var døde, mange tak for denne oplysning. Så kan jeg jo kigge mig omkring på den side.
Min kat bliver æret og mindet og hviler i fred. Folk som ikke acceptere døde katte herinde lader dem ikke hvile.
maj 2005
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
okt 2004
Følger: 31 Følgere: 23 Katte: 15 Emner: 65 Svar: 352
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 89
Ærligt.....skulle jeg der har haft min Rico herinde længe....han har haft udfordringer osv....
Skulle jeg så bare slette ham fordi at han blev syg og dødede?????
Jeg elsker ham stadig lige meget og vil da gerne at alle kan se hvor skøn, hvor smuk og hvor utrolig lækker han var...han er i mit hjerte hver dag!!!!!!!!!!!!!!!
Hvis dem der mener at man bare sletter en kat fordi den er død, eller opretter en der har været en stor del af en IKKE må være her.....hvor er tankerne om katte og deres befindende i vores liv så henne????????????
Jeg elsker både mine døde og levende katte....de er mine børn!!!!!
Det var så lige mit opstød til endnu en af disse diskutioner...'
Med Venlig Hilsen....en der virkelig elsker sine katte!!! Knuz Susanne C
maj 2005
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
Vanja... det er vel det samme, som i gerne vil have jeres levende katte herinde, i vil vel gerne vise dem frem, og vise andre mennesker hvor dejlige og søde de var. Det er vel bare det.... lad os da have vores katte herinde, er det virkelig så slemt for jer at de er herinde, eller er det bare endnu en grund til at i kan brokke jer over et eller andet....
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Emner: 20 Svar: 90
hvis den er blevet oprettet levende men så er død
synes jeg godt man må beholde den som minde herinde..
bare min mening.. tager bestemt ik imod udfordinger fra døde katte..
jeg har givet en død kat eksta høj.. i kan rende mig men ¨
det er min mening..
apr 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 23
Vi har lige så meget ret til at være herinde som alle andre!! Selvom at vores kat/katte er døde kan vi stadig give andre kommentarer og stemme og snakke sammen.. Vi kan stadig give andre gode råd.. Det lyder bare som om at vi bare ikke kan bruges når vi ikke har en levende kat.. Kort og godt ALLE SKAL VÆRE HERINDE!!
apr 2005
apr 2005
apr 2005
.:: BauClausGirDenGas ::. : Så du mener bare at jeg skal gå, eller hva??
apr 2005
apr 2005
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
Det var bare lige det jeg ville sige
okt 2004
En kat er en kat om så den er død eller levende.
Det er bare billeder af katte.
Jeg har da også billeder af heste på HG som ikke er her mere og på HG er der ikke denne brokken og hakken ned på andre pga det!
Jeg syns det er noget værre pjat at sige at man ikke må have en død kat herinde for at vise den frem.
Hvis folk ikke vil dyste med dem er det da deres egen sag. Så kan de sgu da lade være!
Dette er jo bare et billede galleri af folks dyr og der står jo intet om at dyret SKAL være levende når man opretter dem.
Syns der er noget vås!!!
okt 2004
okt 2004
Har i virkelig et så kedeligt liv, at i ikke kan lade os vise vores katte, uden i skal blande jer, som vi havde brugt flere år på at nyde selv og nu gerne vil lade andre se hvad vi havde engang?
Om jeg ikke begriber at i gider bruge jeres liv på sådan noget barnepjat!
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 166
Dette emne er meget følsomt, og man skal dælme træde varsomt. Men efter min mening og overbevisning, så er jeg imod, ligesom mange andre, at man opretter afdøde katte. Og en af de ting der får en vis kropsvæske i kog hos mig, er dem der argumentere med, at det er for at mindes deres afdøde katte. For jeg mener at man burde da have nok minder i hjertet til at huske dem og at man ikke behøves have dem udstillet på siden for at kunne mindes dem.
At folk som har oprettet deres kat herinde, da den var i live, som vælger at lade den blive, men med teksten død, kan jeg ikke gøre så meget ved. Men når folk opretter dem, har jeg mulighed for at afvise.
Men synes ikke det er i orden at folk har udfordringer kørende med levende katte.
okt 2004
apr 2005
okt 2004
Nu er det så at jeg undrer mig endnu mere.
I vil ikke stemme afdøde katte ind, men i vil godt stemme edderkopper og larver ind???
Ja så kan jeg da godt se at visse personer herinde er endnu mere underlige end først antaget....
Skal døde katte oprettes?